ویوو احتمالا تبلت جدیدی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، شرکت ویوو (Vivo) قصد دارد تبلت جدیدی معرفی کند. انتظار می‌رود این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و فناوری شارژ سریع ۴۴ وات بهره ببرد.
تبلیغات

معاون اجرای ویوو پس از انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های متعدد، این موضوع را تأیید کرد که اولین تبلت این برند در حال ساخت است. وی اعلام کرد که این محصول در نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ رسماً معرفی خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، با نزدیک‌شدن به برنامه‌ی زمانی معرفی تبلت ویوو، جزئیات بیشتری از این محصول دردسترس قرار گفته است. افشاکننده‌ای به نام دیجیتال‌چت استیشن به‌تازگی برخی از قابلیت‌های این تبلت را فاش کرده است.

تبلت ویوو

اطلاعات دیجیتال‌چت‌ استیشن نشان می‌دهد تبلت ویوو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره خواهد برد. این همان پردازنده‌ای است که در شیائومی پد ۵ پرو و لنوو Xiaoxin Pad پرو ۲۰۲۱ نیز استفاده شده است.

تبلت ویوو از نمایشگری با وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد که حاشیه‌های آن باریک خواهد بود. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و دوربین سلفی در پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. علاوه‌براین، گفته شده است که این دستگاه از باتری ۷،۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی خواهد کرد.

تبلت ویوو در بخش نرم‌افزار، احتمالاً به‌همراه رابط کاربری این برند موسوم به OriginOS روانه‌ی بازار خواهد شد. این دستگاه از ویژگی اتصال ترمینتا نیز بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن صفحه و محتوا را در دستگاه‌های ویوو به‌اشتراک گذاشت.

سال گذشته، ویوو علامت تجاری Vivo Pad را ثبت کرد؛ اما هنوز تأیید نشده است که آيا تبلت جدید این برند با همین نام معرفی خواهد شد یا خیر. با‌‌توجه‌‌به اینکه این تبلت باید تا پایان ژوئن سال جاری رسماً رونمایی شود، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری از آن دردسترس قرار گیرد. زیرنام تجاری ویوو موسوم به IQOO، نیز قصد دارد تبلت جدیدی روانه‌ی بازار کند و این در حالی است که شرکت OPPO هم به‌زودی اولین تبلت اندروید خود را رونمایی خواهد کرد.

با‌‌‌توجه‌‌به مشخصات تبلت آتی ویوو، این شرکت احتمالاً با برندهایی مثل شیائومی و لنوو که درحال حاضر بر بازار تبلت چین تسلط دارند، وارد رقابت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات