تصاویر رندر گلکسی تب S8 به همراه مشخصات احتمالی منتشر شد

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه به تصاویر رندر، طراحی گلکسی تب اس ۸ چندان با نسل قبل تفاوتی نخواهد داشت؛ اما همچنان زیبایی خود را دارد. به‌احتمال زیاد سامسونگ این تبلت را در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ معمولا در نیمه‌ی دوم هرسال تبلت‌های گلکسی تب اس خود را در کنار سری گلکسی نوت عرضه می‌کرد؛ اما در سال ۲۰۲۱، این شرکت تولید هر دو دستگاه را لغو کرد. بااین‌حال چند ماه است که درباره‌ی سری گلکسی تب اس ۸ گزارش‌های مختلفی منتشر می‌شود. به گزارش گیزموچاینا، انتظار می‌رود که سری جدید تبلت‌ها رسما در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. اکنون پیش از این، تصاویر رندر گلکسی تب اس ۸ به‌همراه مشخصات ارائه شده است.

Steve Hemmerstoffer از حساب کاربری OnLeaks با همکاری Zouton، علاوه‌بر مشخصات اصلی گلکسی تب اس ۸، رندرهای سه‌بعدی آن را به‌نمایش گذاشته‌ است.

باتوجه به تصاویر ارائه‌شده، این تبلت مانند نسل قبل، فریم تخت خواهد داشت. افزون بر این در اطراف از حاشیه‌های کمی برخوردار خواهد بود و گفته می‌شود که دوربین سلفی در حاشیه‌ی سمت راست قرار خواهد گرفت.

رندر گلکسی تب اس ۸ -۳

در پنل پشت دوربین دوگانه عمودی و نام سامسونگ به‌چشم می‌خورد و قسمت تیره رنگ پشت به‌احتمال زیاد یک صفحه مغناطیسی است که S Pen را در خود نگه خواهد داشت. گلکسی تب اس ۸ در پایین بدنه به پورت USB Type-C با دو پنجره بلندگو در دوطرف و در بالای بدنه به دو بلندگوی دیگر با سوارخ میکروفون در مرکز مجهز خواهد شد.

رندر گلکسی تب اس ۸ -۲

در بخش مشخصات، گلکسی تب اس ۸ سامسونگ به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچ IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. قدرت‌سخت‌افزاری تبلت مذکور را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین خواهد کرد.

در بخش نرم‌افزار، این تبلت رابط کاربری One UI را اجرا خواهد کرد؛ اما هنوز ورژن آن مشخص نیست. باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی را برعهده خواهد داشت که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. آخرین اطلاعات این است که ابعاد تبلت مذکور ۲۵۳٫۷۵ در ۱۶۵٫۳۰ در ۶٫۲۴ میلی‌متر خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر رندر و مشخصات احتمالی گلکسی تب اس ۸ فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات