تصویر رندر تبلت گوگل پیکسل ظاهر زیبای این محصول را نشان می‌‌دهد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا تصویر رندر تبلت گوگل پیکسل منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول از طراحی زیبایی بهره خواهد برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۱۲ است.
تبلیغات

گوگل پس از معرفی پیکسل اسلیت در سال ۲۰۱۸، تولید مدل‌ جدید تبلت‌های خود را به‌طور موقت متوقف کرد. پیکسل اسلیت که از یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد، آخرین تبلت معرفی‌شده توسط گوگل است. این شرکت بیشتر به‌عنوان غول جستجوی اینترنتی شناخته می‌شود؛ اما محصولات مختلفی را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

پتنت تبلت پیکسل

به‌ گزارش گیزچاینا، ظاهرا گوگل پتنتی برای یک تبلت آینده‌نگرانه ثبت کرده که ظاهر آن از سبک طراحی جدیدترین مدل گوشی هوشمند این شرکت یعنی پیکسل ۶ الهام گرفته است. تبلت گوگل پیکسل کاملا بدون حاشیه خواهد بود و انتظار می‌رود به‌طور پیش‌فرض، اندروید ۱۲ را اجرا کند. گوگل همچنان در حال گسترش دامنه‌ی محصولات خود است و اکنون محصولاتی مثل ترموستات هوشمند نِست، کروم‌بوک و گوشی‌های هوشمند سری پیکسل را تولید می‌کند.

رندر تبلت پیکسل

پتنت جدیدی از یک تبلت با ظاهر آینده‌نگرانه در ژاپن ثبت شده است که گفته می‌شود مربوط به گوگل است. این پتنت توسط Google LLC ثبت شده است و برخی از تصاویر رندر این دستگاه نشان می‌دهد که گوگل در حال کار روی این محصول است. تبلت مورد بحث می‌تواند یک گام بزرگ در پیشرفت محسوب شود. این پتنت احتمالا در ماه مارس ۲۰۱۹ ثبت شده و دفتر ثبت اختراع ژاپن آن را در ماه ژوئن ۲۰۲۱ تأیید کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت در دسترس نیست و فقط با توجه به تصاویر رندر منتشرشده می‌توان نمایی از طراحی ظاهر آن را مشاهده کرد. تصاویری که گوگل از چند زاویه‌ی تبلت پیکسل ارائه کرده است، نشان می‌دهد این محصول از نمایشگر تمام‌صفحه بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. به‌طور کلی ظاهر تبلت مورد اشاره بسیار شیک و جذاب است. در این تصاویر رندر هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین، اتصالات و دکمه‌های دستگاه ارائه نشده است. طراحی به‌ نام جوزپه اسپینلی با الهام گرفتن این تصاویر رندر، چند مدل سه‌بعدی بسیار جذاب از این تبلت طراحی کرده است.

اسپینلی

در تصاویر رندر اسپینلی، دوربین سلفی تبلت پیکسل در پانچ‌هول قرار گرفته است و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور این محصول به دکمه‌های پیکسل ۶ شباهت دارد. دستگاه مورد بحث جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل موبایل محبوب گوگل یعنی اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. البته این تصاویر رندر از طرف گوگل منتشر نشده است و بنابراین احتمال دارد طراحی نهایی تبلت پیکسل تفاوت زیادی با این تصاویر داشته باشد.

آیا سبک طراحی ارائه‌شده در این تصاویر رندر را می‌پسندید؟ به نظر شما تبلت پیکسل به چه امکاناتی مجهز خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات