آنر پد وی 7 با صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچ LCD‌ و تراشه‌ Kompanio 900T مدیاتک معرفی شد

دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
آنر پد وی ۷ با باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی رونمایی شد.
تبلیغات

به‌نقل از گیزموچاینا، آنر پد وی ۷ پرو (آنر تب وی ۷ پرو) ماه گذشته به‌عنوان تبلت پرچم‌دار این شرکت چینی و اولین دستگاه مجهز به تراشه Kompanio 1300T مدیاتک معرفی شد. اکنون اگر به‌دنبال نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر با مشخصات کمی ضعیف‌تر و صفحه‌نمایش کوچک‌تر می‌گردید، آنر پد وی ۷ (آنر تب وی ۷) انتخابی مناسب برایتان است.

طراحی

از نظر طراحی، به‌نظر می‌رسد که آنر پد وی ۷ طراحی گِردتری دارد. در پنل پشتی آن، تنها یک دوربین درون برجستگی بیضی‌شکل به‌همراه فلاش LED‌ تعبیه شده است. این تبلت برخلاف نسخه پرو با بدنه پشتی چرمی عرضه نمی‌شود؛ اما خریداران می‌توان سه رنگ مختلف آبی و طلایی کهربا (مخلوطی از رنگ نارنجی و قهوه‌ای) و نقره‌ای را انتخاب کنند.

مشخصات

در نسخه معمولی، آنر برخی قابلیت‌ها را حذف کرده است که از این نظر تعجب‌آور نیست؛ زیرا آنر پد وی ۷ نسخه ضعیف‌شده مدل پرو است. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌های اصلی مدل پرو در نسخه معمولی نیز وجود دارد. آنر پد وی ۷ به صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچ LCD با رزولوشن 2K یا ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، استاندارد HDR10 و محافظ نور آبی مجهز شده است.

به‌گفته آنر، این تبلت ویژگی‌ای دارد که کنتراست را به‌صورت پویا بسته به محتوای نمایش‌داده‌شده روی صفحه تنظیم می‌کند. این ویژگی به‌همراه بلندگوهای چهارگانه با فناوری DTS:X Ultra آنر پد وی ۷ را به دستگاهی عالی برای سرگرمی تبدیل کرده است.

جدیدترین تبلت آنر از تراشه Kompanio 900T قدرت می‌گیرد که اوایل ماه جاری برای تبلت‌ها و رایانه‌ها طراحی شده است. این پردازنده شش‌نانومتری از دو هسته Cortex-A78 و شش هسته Cortex-A55 به‌همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 برخوردار است.

مدل پایه آنر پد وی ۷ به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است؛ اما افرادی که به رم بیشتری نیاز دارند، می‌توانند مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم را انتخاب کنند. گفتنی است که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، یک اسلات کارت MicroSD نیز وجود دارد.

ویژگی تبلت آنر پد وی ۷

آنر پد وی ۷ در پنل جلو از دوربین ۸ مگاپیکسل f/2.2 و در پنل پشت از دوربین ۱۳ مگاپیکسل f/1.8 بهره می‌برد. به‌گفته آنر، هنگام برقراری تماس ویدئویی، دوربین جلو حتی هنگام حرکت و جابه‌جایی نیز در حالت فوکوس قرار می‌گیرد.

آنر پد وی ۷ رابط کاربری Magic UI 5.0 را براساس اندروید ۱۱ اجرا می‌کند و ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی دارد. ویژگی اشتراک چندصفحه‌ای این امکان را می‌دهد که ویدئویی در گوشی خود ضبط و آن را در تبلت ویرایش و ‌هم‌زمان برنامه‌های گوشی‌تان را به‌صورت تمام‌صفحه در تبلت اجرا کنید.

ویژگی دیگر حالت گسترده یا Extended mode است که برای گسترده‌کردن برنامه در دو نمایشگر (تبلت و لپ‌تاپ) استفاده می‌شود. این تبلت آنر از ویژگی چندوظیفه‌ای یا MultiTasking نیز برخوردار است و آنر ادعا می‌کند که بیش از ۴۰۰۰ برنامه برای استفاده‌ از این ویژگی بهینه شده است؛ به‌طوری‌که می‌توانید دو برنامه را که درکنار هم اجرا می‌شوند، داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جالب آنر پد وی ۷ این است که می‌توانید با Magic-Pencil 2 روی تبلت طرحی را بکشید و آن را در رایانه‌تان نشان دهید. ناگفته نماند برخی از این ویژگی‌ها فقط با برخی تبلت‌ها و گوشی‌های آنر سازگارند که از Magic UI 3.1 و جدیدتر استفاده می‌کنند. آنر پد وی ۷ به بلوتوث ۵٫۱ و وای‌فای ۶ نیز مجهز است. نسخه‌ای 5G نیز از این تبلت وجود دارد که ویژگی‌ای به‌نام Link Turbo X دارد و شبکه 5G را با شبکه Wi-Fi برای داشتن شبکه‌ای سریع‌تر با سرعت حداکثر ۲٫۷ گیگاهرتر‌‌بر‌ثانیه ترکیب می‌کند. انرژی تبلت مقرون‌به‌صرفه آنر را باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی تأمین می‌کند.

رنگ‌های تبلت آنر پد وی ۷

قیمت

نسخه وای‌فای آنر پد وی ۷ با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۳۰۹ دلار) و نسخه وای فای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۶ دلار) و نسخه 5G با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۵۹۹ یوآن (۴۰۲ دلار) دردسترس است.

قیمت صفحه‌کلید بلوتوثی آن نیز ۳۹۹ یوآن (۶۲ دلار) است. همچنین، آنر صفحه‌ کلید را به‌همراه Magic-Pencil 2 به قیمت ۵۴۹ یوآن (۸۵ دلار) می‌فروشد که با‌‌توجه‌‌به اینکه قیمت قلم به‌صورت جداگانه ۴۹۹ یوآن (۷۷ دلار) است، خرید صفحه‌‌کلید همراه با Magic-Pencil 2 به‌صرفه‌تر خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌‌ تبلت مقرون‌به‌صرفه آنر پد وی ۷ با مشخصات و ویژگی‌های فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات