نسخه‌ی جهانی می پد 5 پیش‌ از عرضه، در گیک‌بنچ فهرست شد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت می پد ۵ با شماره مدل Xiaomi 21051182G در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، ۷۸۱ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۲۸۰۰ امتیاز کسب کرده است.
تبلیغات

سری تبلتهای می پد ۵ شیائومی ماه گذشته پس از چند سال وقفه در چین عرضه شد. به گزارش گیزموچاینا، انتظار میرود این سری در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) بهصورت رسمی در جهان در دسترس قرار بگیرد؛ اما پیش از آن، می پد ۵ در گیکبنچ فهرست شده است.

نسخهی جهانی می پد ۵ با شماره مدل Xiaomi 21051182G در گیکبنچ قرار گرفته است و نسخهی چینی آن با شماره مدل M2105K81AC و پردازندهی کوالکام با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز در این وبسایت بنچمارک فهرست شده بود. طبق فهرست قبلی FCC، نام رمز «Nabu» مربوط به می پد ۵ با تراشهی اسنپدراگون ۸۶۰ است. دستگاه مذکور با ۶ گیگابایت رم عرضه میشود و با اندروید ۱۱ و MIUI همراه است.

تبلت با شماره مدل Xiaomi 21051182G در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، ۷۸۱ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۲۸۰۰ امتیاز کسب کرده که پایین‌تر از ۹۹۷ امتیاز در آزمون تک‌هسته‌ای و ۳۱۸۱ امتیاز در آزمون چند‌هسته‌ای می پد پرو مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ است.

نسخه‌ی جهانی تبلت می پد ۵ شیائومی در گیک‌بنچ

می پد ۵ شیائومی در کنار می پد ۵ پرو معرفی شد و مشخص نیست شیائومی نسخهی پرو را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر. این تبلت صفحهنمایش ۱۱ اینچ با وضوح +WQHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. بلندگوهای چهارگانه و باتری دوسلولی ۸۷۲۰ میلیآمپر ساعت از دیگر ویژگیهای این تبلت است.

فروشگاهی در بلاروس اخیراً این تبلت را با قیمت ۱۱۹۹ روبل (حدود ۴۷۹ دلار) با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی در وبسایت خود به فروش میرساند که این رقم در مقایسه با نسخهی چینی در همان پیکربندی با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۳۱۰ دلار)، بسیار بالاتر است. قیمت رسمی خردهفروشی احتمال دارد به این اندازه بالا نباشد؛ اما انتظار نمیرود از نسخهی چینی ارزانتر باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تبلت‌های می پد ۵ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات