قالب‌های منتسب به آیپد مینی ۶ از طراحی جدید آن حکایت دارند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر منتسب به قالب‌های ساخت لوازم جانبی آیپد مینی ۶ نشان می‌دهند که به‌زودی این خانواده از تبلت‌های اپل نخستین بازطراحی خود را تجربه خواهد کرد.
تبلیغات

اخیراً گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بازطراحی نسل بعدی آیپد مینی بیش از هر زمان دیگری شنیده می‌شود و انتظار می‌رود اپل کوچک‌ترین تبلت خود را بعد از سال‌ها به طراحی جدید مزین کند. تاکنون جزئیات زیادی از تبلت مذکور منتشر شده است و اغلب تحلیلگران نام‌آشنای صنعت استفاده از طراحی جدید در آیپد مینی ۶ را تأیید کرده‌اند. در آخرین مورد، تصاویر جدید از قالب‌های ساخت لوازم جانبی در سطح اینترنت منتشر شده که ادعا می‌شود متعلق به ششمین نسل آیپد مینی است.

تصاویر یادشده هم‌سو با شایعات اخیر دال بر استفاده از زبان طراحی الهام‌گرفته از آیپد پرو در این محصول است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، فریم کناری حالت گرد خود را از دست داده و به‌صورت کاملا تخت درآمده و از سوی دیگر، نمای جلویی دستگاه به‌کلی تغییر کرده است. در طراحی جدید دیگر شاهد تاچ آی‌دی ادغام‌شده با دکمه هوم نیستیم و حاشیه‌ها به شکل متقارن در هر چهار طرف دستگاه درآمده‌اند.

در نمای پشتی قالب یک دوربین بزرگ‌تر در مقایسه با نسل قبلی دیده می‌شود. اعتقاد بر این است که آیپد مینی بعدی احتمالاً به دوربین تکی با شکل‌وشمایل و مشخصات آیپد ایر ۴ مجهز خواهد شد؛ بنابراین احتمالاً شاهد یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل مبتنی بر لنز واید، ۱٫۲۲ میکرومتر سایز پیکسل، ۱٫۳ اینچ سایز حسگر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز با گشودگی دیافراگم f/1.8 خواهیم بود که ظاهراً از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدئو 4K با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. در نمای جلویی دستگاه یک دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با لنز استاندارد ۳۱ میلی‌متری، f/2.0 تعبیه خواهد شد که می‌تواند کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

قالب منتسب به آیپد مینی ۶
قالب منتسب به آیپد مینی ۶
قالب منتسب به آیپد مینی ۶
قالب منتسب به آیپد مینی ۶

به‌طور کلی، نمی‌توان صحت‌وسقم تصاویر یادشده را تأیید کرد؛ اما آن‌ها نشان می‌دهند که به‌طور عجیبی دکمه‌های تنظیم‌ صدا به جای تعبیه در طرفین، بالای دستگاه در کنار دکمه پاور قرار گرفته‌اند؛ اما منبع منتشرکننده تصاویر خاطرنشان می‌کند که ممکن است این تغییر یک خطای تولیدی باشد و در محصول نهایی شاهد چنین چینشی برای دکمه‌های تنظیم صدا نباشیم.

طبق شایعات قبلی، آیپد مینی ۶ می‌تواند در رویداد پیشرو اپل در ماه سپتامبر (شهریور - مهر)، در کنار سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ و ایرپاد ۳ رونمایی شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در بطن این تبلت پردازنده A14 یا A15 تعبیه شود که می‌تواند قدرت پردازشی آیپد مینی ۶ را برای سالیان متمادی تضمین کند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیپد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات