اپل فروش آیپد نسل ۸ ریفربیش را آغاز کرده است

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل رسماً اعلام کرده است که از این پس، مدل رفرش‌شده آیپد نسل ۸ را با ۱۵ درصد کاهش قیمت در مقایسه با نسخه استاندارد، به فروش می‌رساند.
تبلیغات

اپل از هفتهی جاری فروش آیپد نسل ۸ ریفربیش را از طریق فروشگاه آنلاینش در ایالات متحده آمریکا آغاز کرده است. محصولات ریفربیش‌شده دستگاههایی هستند که در خط تولید دچار نقص بوده و سپس از خط تولید یا از بازار جمعآوری شدهاند. این دستگاهها توسط سازنده تعمیر و بهعنوان محصول کاملاً سالم با قطعات اصلی و آزمایششده با برچسب قیمتی کمتر بستهبندی می‌شوند و به فروش میرسند.

طبق معمول، پیکربندی‌های آیپد نسل ۸ ریفربیش در مقایسه با مدل‌های استاندارد تقریباً ۱۵ درصد ارزان‌تر هستند و قیمت آن‌ها از ۲۷۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی آغاز می‌شود. در مقام مقایسه، این رقم برای نسخه استاندارد ۳۲۹ دلار است. به گفته اپل، مدل‌های یادشده دارای گواهی سلامت کامل و جعبه سفید جدید هستند که درون آن کابل شارژ لایتنینگ، آداپتور برق و دفترچه راهنما قرار گرفته است. غول دنیای فناوری خاطرنشان می‌کند که این محصولات پس از فرایند دقیقِ بازرسی و آزمایش، بسته‌بندی می‌شوند. ظاهراً آیپدهای ریفربیش با شاسی و باتری کاملاً جدید عرضه می‌شوند؛ ازاین‌رو، از لحاظ مشخصات هیچ تفاوتی با نسخه‌های معمولی نخواهند داشت.

آیپدهای ریفربیش‌شده دارای یک سال گارانتی استاندارد اپل هستند و کاربران میتوانند با هزینه ۶۹ دلار یا ۳٫۴۹ دلار در ماه از خدمات +AppleCare بهرهمند شوند و مدت گارانتی را به ۲۴ ماه افزایش بدهند. برای یادآوری، نسل هشتم آیپد در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) رونمایی و عرضه شد. تبلت مذکور دارای نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی رتینا و تراشه A12 Bionic مجهز به موتور عصبی است. برخی شایعات حاکی از آن است که نسل بعدی این محصول با مشخصات سختافزاری بهبودیافته و روش جدید لمینت نمایشگر میتواند در کنار سری آیفون ۱۳ در رویداد سپتامبر سال جاری رونمایی شود.

اپل همچنین فروش مدل‌های ریفربیش آیپد پرو ۲۰۲۰ را آغاز کرده است. آیپدهای رفرش‌شده توسط اپل فرصتی مناسب برای صرفه‌جویی در خرید محصولات محسوب می‌شوند و بر خلاف دیدگاه برخی از افراد، این دستگاه‌ها کاملاً مشابه نسخه آکبند و استاندارد هستند. البته باید توجه داشت که این تنها اپل نیست که محصولاتش را رفرش می‌کند، بلکه برخی افراد سودجو در بازار با تعمیر آیفون یا آیپدهای معیوب، آن‌ها را به‌عنوان محصول کاملاً نو یا ریفربیش‌شده توسط اپل به فروش می‌رسانند که می‌تواند به تجربه کاربری افراد بسیار لطمه بزند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیپد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات