اپل درباره ابعاد نمایشگر آیپد مینی از کاربران چینی نظرسنجی می‌کند

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نظرسنجی‌ای غیر‌معمول، از کاربران چینی آیپد مینی ۴ خواسته است بازخوردشان درباره ابعاد نمایشگر و سایر مشخصات این تبلت را بیان کنند.
تبلیغات

اگر زومیت را دنبال کرده باشید، می‌دانید مدتی است بازار اخبار و شایعات درباره نسل ششم کوچک‌ترین تبلت اپل بیش از هر زمان دیگری داغ شده است و گمان می‌رود اپل در حال تکمیل آخرین مراحل ساخت این محصول برای عرضه در نیمه‌ دوم سال جاری میلادی است. درصورت صحت شایعات، اپل احتمالا قصد دارد آیپد مینی ۶ را با حذف حاشیه‌های اضافی، به نمایشگر بزرگ‌تری در ابعادی مشابه همان شاسی قبلی مجهز کند. حال نظرسنجی‌ای نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها به‌دنبال بازخوردهای کاربران درباره پیشرفت‌های آینده آیپد مینی هستند.

نظرسنجی یادشده به‌طور غیر‌معمولی کاربران آیپد مینی ۴ را هدف قرار می‌دهد و این کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا آیپد ۵ نیز بر همان زبان طراحی استوار است. به‌عبارت‌دیگر، اپل هر پنج نسل آیپد مینی را جدا از پیشرفت‌های سخت‌افزاری، با طراحی یکسان عرضه کرده است. این غول دنیای فناوری در نظرسنجی مذکور از کاربران می‌پرسد آیا نمایشگر ۷٫۹ اینچی آیپد مینی برای اهداف کاری آن‌ها مناسب است یا خیر. کاربران به این سؤال با گزینه‌های کمی یا خیلی کوچک تا کمی یا خیلی بزرگ می‌توانند جواب بدهند.

افزون‌براین، در نظرسنجی مذکور پرسیده می‌شود کاربران از برنامه‌هایشان در چه حالتی (عمودی یا افقی) و درصورت تهیه این آیپد از کدام لوازم جانبی نظیر صفحه‌کلید، اپل پنسل، کیس، محافظ نمایشگر و... استفاده می‌کنند.

گفتنی است گزارش‌های اخیر از مجهزشدن آیپد مینی ۶ به اسمارت کانکتور حکایت می‌کنند که استفاده از لوازم جانبی را می‌تواند گسترش دهد. علاو‌براین، گفته می‌شود تبلت یادشده به درگاه USB-C مجهز می‌شود که به‌خودی خود پشتیبانی از لوازم جانبی نظیر هاردهای اکسترنال پرظرفیت را به‌ارمغان می‌آورد.

به‌طورکلی، اپل به‌ندرت از این نظرسنجی‌ها برگزار می‌کند و تقریبا اتفاقی غیرمعمول محسوب می‌شود. بااین‌حال، با‌‌‌توجه‌‌‌به زمان اندک پیشرو برای طراحی و تولید، بعید به‌نظر می‌رسد هیچ‌یک از این بازخوردها حداقل تا سال ۲۰۲۲ در محصول نهایی اعمال شوند.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با آیپد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات