میت پد 11 هواوی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
هواوی در نهایت تبلت هیبریدی میت پد 11 را با سیستم‌ عامل هارمونی 2 معرفی کرده است که قیمت مدل پایه‌ی آن از ۳۸۱ دلار شروع می‌شود.
تبلیغات

چندی پیش هواوی رویدادی با محوریت معرفی سیستم‌عامل هارمونی ۲ برگزار کرد که البته به محصولاتی مبتنی بر این سیستم‌عامل نیز اشاره شد. در واقع شرکت چینی نه‌تنها فهرستی منتشر کرد که کدام یک از محصولات فعلی هواوی قابل ارتقا به سیستم‌ عامل هارمونی ۲ هستند، بلکه اشاره‌ای به دستاوردهای سخت‌افزاری آینده‌ی خود داشت.

یکی از این محصولات که انتظار می‌رود مبتنی بر سیستم‌ عامل هارمونی ۲ روانه‌ی بازار شود، تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ است که اطلاعاتی از آن در زمان رونمایی از سیستم‌ عامل هارمونی ۲ منتشر شد. به گزارش GizmoChina، هواوی این تبلت را معرفی کرده است و در نظر دارد به‌زودی آن را روانه‌ی بازار کند.

میت‌پد ۱۱ هواوی دقیقا مانند میتپد پرو ۱۰.۸ با تراشه‌ای از سری اسنپدراگون کوالکام روانه‌ی بازار می‌شود که مبتنی بر معماری آرم توسعه داده شده است. تبلت جدید شرکت چینی از صفحه‌نمایش ۱۰٫۹۵ اینچی با پنل LCD برخوردار است که از مشخصاتی مانند رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. دورتادور صفحه‌نمایش را نوار باریک و مشکی‌ احاطه کرده است که ابعاد یکسانی در هر طرف دارد. البته حاشیه‌ی صفحه‌نمایش به قدری کم است که باعث کاهش کیفیت تجربه‌ی استفاده از میت‌پد ۱۱ هواوی نمی‌شود.

نمای جلو میت پد 11 هواوی

در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده است تا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در آن قرار بگیرد؛ این حفره روی بدنه‌ی تبلت در نظر گرفته شده است. درون قاب میت‌پد ۱۱ سخت‌افزار در خور توجهی وجود دارد که شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و رم ۶ گیگابایتی می‌شود. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی شرکت چینی ۳ گزینه به ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته که البته امکان افزایش آن با کارت حافظه‌ی میکرو SD تا سقف ۱ ترابایت وجود دارد.

در پنل پشتی، میت‌پد ۱۱ دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f٫1.8 دارد که فلش LED آن را برای ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در محیطی با نور کم همراهی می‌کند. چهار میکروفون در اطراف بدنه‌ی میت‌پد ۱۱ در نظر گرفته شده است و همچنین چهار بلندگو وجود دارد که توسط هارمن کاردن بهینه شده‌اند. چنین ترکیبی نه‌تنها به بهتر شدن کیفیت صدای خروجی کمک می‌کند، بلکه به لطف ویژگی حذف نویز موجود در محیط با استفاده از میکروفون‌ها، کیفیت تماس‌های صوتی یا ضبط ویدئو با استفاده از میت‌پد ۱۱ افزایش می‌یابد.

تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ از قلم نسل دومی M-Pencil هواوی پشتیبانی می‌کند که البته خرید آن اختیاری است و علاقه‌مندان به استفاده از قلم برای مصارف مختلف مانند طراحی می‌توانند به خرید آن در کنار میت‌پد ۱۱ اقدام کنند. در چنین حالتی، کاربر می‌تواند میت‌پد ۱۱ را به کامپیوتر متصل و با استفاده از قلم، طراحی‌های خود را در صفحه‌نمایش بزرگ‌تری مشاهده کند.

حالت کتابخوان میت پد 11 هواوی

از ویژگی‌های ارتباطاتی میت‌پد ۱۱ می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۱ و شارژ بی‌سیم با ویژگی شارژ معکوس اشاره کرد. محصول جدید هواوی باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که به لطف شارژ سریع ۲۲٫۵ وات می‌توان آن را شارژ کرد. قیمت مدل‌های مختلف میت‌پد ۱۱ هواوی به شرح زیر است:

  • ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۳۸۱ دلار
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۴۳۲ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۵۰۹ دلار

انتظار می‌رود تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ هواوی در رنگ‌های آبی روشن، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شود. هواوی پیش‌فروش تبلت هیبریدی جدید خود را شروع کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند به پیش‌خرید آن اقدام کنند.

رنگبندی میت پد 11 هواوی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات