لنوو تب M10 5G با ۶ گیگابایت رم و اسنپدراگون 690 رؤیت شد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلتی به نام Lenovo Tab M10 5G در کنسول گوگل پلی رؤیت شده است که از ۶ گیگابایت رم، اندروید 11 و صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد لنوو به‌سختی در حال کار روی چند تبلت دیگر است. چند روز پیش شاهد اشاره به تبلتی به نام یوگا پد پرو بودیم که گفته شد از درگاه HDMI بهره می‌برد. اکنون مشخصات اولیه‌ی تبلت دیگری فاش شده است که شباهت‌های بیشتری به تبلت‌های مرسوم دارد. این تبلت محصول که لنوو تب ام ۱۰ فایوجی (Lenovo Tab M10 5G) نام دارد، به‌صرفه‌تر از مدل دیگر است و ابعاد صفحه‌نمایش آن به حدود ۱۰ اینچ می‌رسد.

GSMArena می‌نویسد اخیرا صفحه‌ی تبلت لنوو تب M10 در کنسول گوگل پلی ایجاد شده است که  تصویر رندری کوچک و نه‌چندان دقیق را به‌ همراه شماره‌ مدل TB-X607Z شامل می‌شود. در صفحه‌ی کنسول گوگل پلی مشخص شده است که تبلت لنوو تب M10 از پردازنده‌ی کوالکام SM6350 که اسنپدراگون 690 5G است و لیتوگرافی هشت نانومتری دارد استفاده می‌کند.

در این پردازنده از ۶ هسته‌ی کرایو 560 سیلور با سرعت کلاک ۱٫۷ گیگاهرتز و دو هسته‌ی کرایو 560 گولد با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز به‌ همراه واحد گرافیکی آدرنو 619L و مودم X51 5G استفاده شده است. اسنپدراگون 690 به‌طور کلی قدرت بیشتری در مقایسه‌ با تراشه‌ی P22 دارد که در مدل‌های اولیه‌ی تبلت M10 از آن استفاده شده بود. اسنپدراگون 690 در لنوو تب ام ۱۰ 5G در کنار ۶ گیگابایت رم قرار گرفته است و قدرت مورد نیاز صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۹۲۰ در ‍۱۲۰۰ پیکسل را تأمین می‌کند.

تبلتی با همان شماره‌ مدل TB-X607Z در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است. صفحه‌ی گیک‌بنچ هیچ جزئیات سخت‌افزاری اضافه‌ای در بر ندارد و به بهره‌مندی این تبلت از سیستم‌عامل اندروید 11 اشاره می‌کند. ظاهرا لنوو تب ام ۱۰ 5G در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ ترتیب امتیاز ۵۹۲ و ۱۷۶۰ کسب کرده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی تبلت لنوو تب ام ۱۰ 5G نداریم؛ اما لنوو احتمالا به‌زودی تبلت‌های بعدی خود را معرفی خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات