مشخصات کلیدی احتمالی سرفیس پرو ۸ منتشر شد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حالا که سرفیس دوئو راهی بازار شده، مایکروسافت روی محصولات دیگر از جمله سرفیس پرو ۸ تمرکز کرده است. امروز بخشی از مشخصات کلیدی این محصول منتشر شد.
تبلیغات

Windowslatest امروز مشخصات کلیدی سرفیس پرو ۸ را منتشر کرده که منبع آن، تأییدیه‌ی صادرشده در کره جنوبی است. انتظار می‌رود مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ محصولاتی از جمله سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ راهی بازار کند. بر اساس این تأییدیه‌، این محصولات در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند.

تا امروز تصاویر مختلفی از سرفیس پرو ۸ دیده بودیم که نشان می‌دهند این محصول شباهت زیادی به سرفیس پرو ۷ دارد؛ ولی مایکروسافت سعی کرده است سخت‌افزار آن را ارتقا بدهد.

ازآنجایی‌که قبلا بنچمارک‌هایی از سرفیس پرو ۸ منتشر شده بود، مشخص شده است که این محصول از LTE پشتیبانی می‌کند؛ پس محصول جدید مایکروسافت هم مدل LTE خواهد داشت و هم مدل وای-فای.

همچنین مشخص شده است که سرفیس پرو ۸ مدل LTE در مدل‌هایی با پردازنده Core i5 و Core i7 راهی بازار خواهد شد. هنوز نمی‌توان شایعات قبلی را تأیید کرد؛ اما بر اساس اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شد، سرفیس پرو ۸ مدلی خواهد داشت که از یک ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

در ادامه این گزارش به یک سری از مشخصات کلیدی این محصول اشاره شده است. در سرفیس پرو ۸ از نسل ۱۱ پردازنده‌ی اینتل و پردازنده گرافیکی Iris Xe استفاده شده است که عملکرد بهتری در اجرای بازی‌ دارد. 

گفته می‌شود مدل پایه این محصول به پردازنده Core i3ا،۸ گیگابایت رم و گرافیک UHD مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات