شیائومی کتاب‌خوان می ریدر پرو را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ریدر پرو معرفی شد. این کتاب‌خوان با تغییرات زیاد نسبت به مدل قبلی، به رقیب جدی آمازون کیندل اوسیس تبدیل شده است.
تبلیغات

شیائومی کتاب‌خوان جدیدی به نام می ریدر پرو (Mi Reader Pro) معرفی کرد. این کتاب‌خوان نسبت به مدل قبلی که می ریدر نام دارد،  تغییرات زیادی کرده و اکنون به رقیب جدی آمازون کیندل اوسیس تبدیل شده است.

می ریدر پرو صفحه‌نمایش بزرگی دارد و از امکانات زیادی برای شخصی‌سازی  صفحه‌نمایش بهره می‌برد. امکان جست‌وجوی صوتی هم به این محصول اضافه شده است تا کاربران سریع‌تر کتاب خود را پیدا کنند.

صفحه‌نمایش LED ۷٫۸ اینچی می ریدر پرو تراکم ۳۳۰ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و از ۲۴ درجه برای تنظیم روشنایی برخوردار است. کاربران می‌توانند رنگ فونت‌ها را هم تغییر دهند تا گرم‌تر یا سردتر نشان داده شوند.

کتابخوان می ریدر پرو

می ریدر پرو ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک پردازنده چهار هسته‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. این کتاب‌خوان با اندروید ۸.۱ راهی بازار شده و از وای-فای و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.  شیائومی ویژگی Xiao AI Voice را در این محصول به کار گرفته تا کاربران راحت‌تر بتوانند کتاب مورد نظر را پیدا کنند.

می ریدر پرو شیائومی

این دستگاه از فرمت‌های txt، epub، pdf و آفیس پشتیبانی می‌کند. باتری در نظر گرفته شده برای می ریدر پرو ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که تا ۷۰ روز دستگاه را در حالت استندبای روشن نگه می‌دارد.

کتاب‌خوان شیائومی تنها در رنگ مشکی راهی بازار می‌شود و قیمت ۱۶۵ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول فعلا فقط در چین عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات