تبلت ۱۳.۳ اینچی FamilyPad آرکاس با قیمت ۲۷۵ پوند برای خانواده‌ها ارائه می‌گردد

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
آرکاس قصد دارد تبلتی ۱۳.۳ اینچی برای خانواده‌ها عرضه کند تا همه اعضاء خانواده بتوانند از آن استفاده کنند.
تبلیغات

FamilyPad مجهز به اندروید ۴، نمایشگر HD، پردازنده Cortex A8 یک گیگاهرتز و خروجی HDMI است. در ادامه با جزئیات بیشتر مربوط به این محصول آشنا خواهیم شد.

به نظر می‌رسد تبلت جدید کمپانی آرکاس در موسم تعطیلات کریسمس راهی بازار خواهد شد. این تبلت ۱۳.۳ اینچی با هدف گرد هم آوردن اعضای خانواده طراحی شده است (البته اگر تعداد اعضای خانواده بیش از ۴ نفر باشد احتمالا با مشکل مواجه خواهید شد). این تبلت از قابلیت چندلمسی ۱۰ نقطه همزمان پشتیبانی می‌کند و آرکاس مدعی است که خانواده‌ها می‌توانند از این دستگاه برای مشاهده فیلم، برنامه‌ریزی امور، اشتراک‌گذاری تصاویر و بازی‌های دیجیتالی استفاده نمایند. حتی این کمپانی چند بازی مخصوص خانواده‌ها را نیز به طور پیش‌فرض روی این تبلت نصب کرده است.

FamilyPad مجهز به یک نمایشگر ۸۰۰×۱۲۸۰ HD، حافظه فلش ۸ گیگابایتی، درگاه کارت microSD، پردازنده ۱ گیگاهرتزی ARM Cortex A8، خروجی HDMI است و دوربین‌های پشت و جلوی آن هر دو سنسور ۲ مگاپیکسل دارند. این دستگاه از اندروید ساندویچ بستنی بهره می‌برد و می‌تواند چندین حساب ایمیل را برای هر یک از اعضای خانواده ثبت نماید.

قیمت تبلت مخصوص خانواده آرکاس ۲۷۵ پوند (۴۳۸ دلار) در بریتانیا عرضه خواهد شد ولی کاربران سایر نقاط دنیا باید کمی بیشتر منتظر بمانند. این تبلت برای خانواده‌ها طراحی شده است ولی شاید بهتر باشد به جای آن که فرزندان خود را مجبور به نشستن در کنار خود کنیم تا با ما فیلم ببینند یا بازی کنند، به سراغ تبلت ChilPad خود بروند و تفریحات جذاب مخصوص سن خود را داشته باشند.

نظر شما در رابطه با این تبلت چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند به محصولی مناسب برای خانواده‌ها تبدیل گردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات