نخستین رندر از تبلت اقتصادی میت پد T هواوی فاش شد

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
رندر فاش شده از تبلت میان‌رده‌ی ۸ اینچی هواوی با نام میت پد T برخی مشخصات ظاهری آن را فاش می‌کند.
تبلیغات

هواوی در آذرماه سال گذشته برای رقابت با آیپد پرو اپل از تبلت پرچم‌دار میت پد پرو رونمایی کرد. این تبلت ده اینچی با قیمت حدودا ۶۰۰ دلاری خود محصول نسبتا گران‌قیمتی محسوب می‌شود. حال به نظر می‌رسد هواوی در کنار بازاریابی برای این محصول پرچم‌دار، روی عرضه‌ی مدل مقرون‌به‌صرفه‌ای از همین سری تبلت به نام MatePad T نیز کار می‌کند.

ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای فناوری نخستین تصویر از این تبلت میان‌رده‌ی هواوی را به اشتراک گذاشته است. طبق این تصویر باید منتظر معرفی تبلتی ۸ اینچی با حاشیه‌های قابل‌توجه در بالا و پایین و یک دوربین در پشت بدنه باشیم. همچنین دکمه‌های تنظیم صدا و روشن و خاموش شدن دستگاه نیز در بخش سمت راست این تبلت هواوی دیده می‌شوند.

رندر فاش شده از تبلت میت پد تی /  MatePad T

رندر فاش شده از تبلت میت پد T

این تبلت چند روز پیش گواهینامه‌ی اتحادیه وای فای را با شش شماره مدل مختلف دریافت کرد. شماره مدل‌های مختلف احتمالا به نسخه‌های وای‌فای، LTE و 5G اشاره دارند. طبق این گواهینامه، تبلت مذکور از اتصال وای‌فای دو بانده پشتیبانی خواهد کرد و از آخرین نسخه از پوسته‌ی اختصاصی هواوی یعنی EMUI 10 بهره خواهد برد.

گواهینامه اتحادیه وای فای برای تبلت میت پد تی /  MatePad T

گواهینامه‌ی اتحادیه وای فای برای تبلت میت پد T

اگر سایر تبلت‌های هواوی که در نام خود حرف T دارند را جست‌وجو کنیم به تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده‌ی سری MediaPad T می‌رسیم. با این اوصاف به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سری T را به خانواده‌ی میت پد بیاورد.

حروف اختصاری KOB در شماره مدل فاش شده از این تبلت پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ در تبلت میان‌رده‌ای از سری MediaPad T استفاده شده بود. توان پردازشی این تبلت به‌وسیله‌ی یک تراشه‌ی اسنپدراگون تأمین می‌شد. با توجه به تحریم‌هایی که از سوی دولت آمریکا بر هواوی تحمیل شده‌اند، امکان استفاده از تراشه‌های کوالکام برای هواوی وجود ندارد و احتمالا در تبلت جدید هواوی شاهد استفاده از تراشه‌ی مدیاتک یا کرین خواهیم بود.

 کل اطلاعات فاش شده از این محصول به همین موارد ختم می‌شوند و برای آگاهی از جزئیات بیشتری از این تبلت اقتصادی هواوی باید مدتی منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات