Iconia W700 اولین تبلت ویندوز ۸ ایسر با قیمت ۷۹۹ دلار به همراه کیس و کی‌بورد راهی بازار خواهد شد

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اولین تبلت ویندوز ۸ ایسر، Iconia w700 که قبلا در نمایشگاه Computex 2012 معرفی شده بود، روز ۲۶ اکتبر (۵ آبان ماه) با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. این دستگاه به همراه یک کیس یا قاب و یک کی‌بورد ارائه خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی ایسر تبلت ویندوز ۸ Iconia W700 را در روز ۲۶ اکتبر با قیمت ۷۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد. این قیمت شامل یک کی‌بورد بی‌سیم بلوتوث و یک کیس زیبا برای این تبلت ۱۱.۶ اینچ نیز می‌شود. این دستگاه از یک نمایشگر Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بهره می‌برد. Iconia W700 مجهز به پردازنده Core i3 یا Core i5 اینتل نسل Ivy Bridge است، که بسته به مدلش قیمت آن به ۹۹۹ دلار نیز می‌رسد.

انتظار می‌رود که بنا به گفته‌های ایسر، این تبلت تا ۸ ساعت عمر باتری داشته باشد. در صورت درست بودن این ادعا، باید بگوییم که این طول عمر باتری برای دستگاهی با ضخامت نیم اینچ که از یک سیستم عامل کامل دسکتاپ بهره می‌برد، شگفت‌انگیز است.

آیکونیای جدید ایسر به نمایشگر چندلمسی با قابلیت لمس همزمان ۱۰ نقطه، زمان بوت ۶ ثانیه، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل، دوربین جلوی 720p و یک قاب خلاقانه زیبا مجهز است.

تا عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ زمان زیادی باقی نمانده و طی روزهای آینده باید منتظر اخبار بیشتری از تبلت‌های ویندوز ۸ باشیم. قیمت تبلت ایسر می‌تواند راهنمای خوبی برای پیش‌بینی انواع تبلت‌های ویندوز ۸ در آینده باشد. ایسر برندی است که با محصولات خوش‌قیمت خود شناخته می‌شود و اگر قیمت تبلت‌ ویندوز ۸ آن ۷۹۹ دلار باشد، احتمالا تبلت‌های ویندوز RT این کمپانی برچسب قیمتی در بازه ۴۹۹ تا ۵۹۹ دلار خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات