پاناسونیک از تبلت هیبریدی Note AX2 پرده‌برداری کرد: نمایشگر ۱۱.۶ اینچ، پردازنده Core i5, i7

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
پاناسونیک نیز به جمع‌ تولیدکنندگان تبلت ویندوز ۸ پیوست. تبلت جدید و جذاب این غول ژاپنی که Note AX2 نام‌گذاری شده، به راحتی و از طریق داک کی‌برد به یک نوت‌بوک ویندوزی تبدیل می‌شود. صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی AX2 دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و پردازنده قدرتمند این ابزار هیبریدی نیز از سری Core i5 یا Core i7 است.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان انتشار ویندوز ۸، هر روز یک محصول تازه مبتنی بر این سیستم‌عامل معرفی می‌شود،‌ حال پاناسونیک ژاپنی که در بازار تبلت‌های اندرویدی موفقیت قابل ملاحظه‌ای را بدست نیاورده، این بار با یک تبلت ۱۱.۶ اینچی وارد بازار تبلت‌های ویندوزی می‌شود.

تبلت Note AX2 که با نام CF-AX2 نیز شناخته می‌شود دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، پشتیبانی از شبکه LTE، پردازنده قدرتمند Core i7-317U، حافظه رم 4GB و SSD با ظرفیت 128GB است. پاناسونیک یک نسخه ارزان‌تر از این تبلت را نیز با پردازنده Core i5 وارد بازار خواهد کرد.

این تبلت به اندازه اولترابوک‌های امروزی قدرت و بازده دارد و به راحتی‌ می‌تواند نقش تبلت و لپ‌تاپ را برای کاربر ایفا کند.

AX2 همچنین مجهز به پورت USB 3.0، Wi-Fi، بلوتوث ۴.۰، وب‌کم با رزولوشن 720p است و هم زمان با انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ یعنی ۵ آبان ماه با قیمت حدود ۲۰۰۰ دلار ابتدا وارد بازار ژاپن و در صورت موفقیت وارد بازار جهانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات