لنوو احتمالا تبلت تاشدنی ۱۳ اینچی تولید می‌کند

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق ادعای یک وب‌سایت کره‌ای‌، لنوو قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور، تبلتی تاشدنی را با نمایشگر ساخته‌شده توسط ال‌جی، تولید کند.
تبلیغات

مدت‌ها است که شایعاتی را در رابطه با تولید گوشی‌های هوشمند تاشدنی توسط شرکت‌های بزرگ این حوزه شنیده‌ایم؛ با اینکه زمان زیادی از انتشار نخستین شایعات می‌گذرد، اما هنوز نه‌تنها شاهد عرضه‌ی گوشی‌های تاشدنی نبوده‌ایم، بلکه هیچ شرکتی به‌صورت رسمی از چنین محصولی رونمایی نکرده است.

با این‌همه ظاهرا محصولات تاشدنی قرار نیست محدود به گوشی‌های هوشمند باشند و لنوو درصدد تولید تبلت تاشدنی است. به‌تازگی گزارشی از سوی یک وب‌سایت کره‌ای منتشر شده است که طبق آن، Lenovo قصد دارد تبلتی تاشدنی را با نمایشگر ساخته‌شده توسط LG، تولید و روانه‌ی بازار کند.

تبلت تاشدنی لنوو در حالت معمولی دارای نمایشگری ۱۳ اینچی و در حالتِ تاشده دارای نمایشگری ۸ تا ۹ اینچ خواهد بود؛ این محصول احتمالا ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد.

ال جی / LG

ظاهرا ال‌جی دیپسلی معتقد است که بازار تبلت‌های تاشدنی نسبت به گوشی‌های تاشدنی، دارای فرصت‌های بیشتری است و به‌خاطر همین موضوع، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی این بازار انجام داده است. در یک گوشی تاشدنی، به‌هنگام تا کردن دستگاه، عملا نمایشگر مخفی می‌شود؛ اما مزیتی که برای تبلت‌ها وجود دارد این است که اگر آن‌ها را تا کنیم، حمل‌کردنشان بسیار ساده‌تر می‌شود.

از طرفی، ساخت پنل‌های بادوام برای تبلت‌ها ساده‌تر است؛ زیرا گوشی‌های تاشدنی را در طول روز باید ده‌ها و در مواردی حتی صدها بار تا کرد؛ اما این رقم برای تبلت‌ها به‌مراتب کمتر است. گفته می‌شود که ال‌جی دیسپلی قصد دارد نمایشگر ۱۳ اینچ به‌کاررفته در تبلت لنوو را به شرکت‌های دیگری نظیر دل و ال‌جی الکترونیکس هم بفروشد.

ذکر این نکته ضروری است که تمامی مطالب عنوان‌شده در این مقاله تا این لحظه در حد شایعه هستند و ال‌جی تاکنون از اظهارنظر در این رابطه، خودداری کرده است.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات