گلکسی بوک 2 سامسونگ با نزدیک شدن به زمان عرضه، تاییدیه FCC را دریافت کرد

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی بوک ۲، تبلت ویندوزی نسل بعدی سامسونگ به‌تازگی با دریافت تاییدیه‌ی FCC، بیش از پیش به زمان عرضه نزدیک شده است.
تبلیغات

اخبار مربوط به نسل جدید گلکسی بوک، تبلت مبتنی بر ویندوز سامسونگ، نخستین بار چند ماه پیش منتشر شد. این دستگاه در آن زمان در پورتال کمیسیون تجاری اوراسیا (EEC) رویت شد و یکی از مدل‌های آن به‌نام SM-W737N0 نیز بعدا تاییدیه‌ی رگولاتوری را از آژانس پژوهش‌های رادیو ملی کره‌ی جنوبی دریافت کرد. اکنون گلکسی بوک ۲ تاییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را نیز دریافت کرده است. تمام این شواهد بیانگر آن هستند که تبلت ویندوزی سامسونگ در آینده‌ی نزدیک از راه خواهد رسید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، فهرست FCC اطلاعات چندانی را درباره‌ی مشخصات دستگاه فاش نمی‌کند و انجام این کار، اقدامی غیر معمول از سوی این کمیسیون محسوب می‌شود. سامسونگ خود تا این لحظه از گلکسی بوک جدید هیچ صحبتی نکرده است. این شرکت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ که ابتدای ماه جاری برگزار شد نیز هیچ اشاره‌ای به این محصول نکرد.

Galaxy Book 2 FCC

دستگاه جدید سامسونگ، جانشین Galaxy Book نسل فعلی محسوب می‌شود که تبلتی ویندوزی و جداشدنی است. این تبلت هیبریدی احتمالا همانند نسل قبل خود در چند مدل با پردازنده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف عرضه خواهد شد. هرچند مدل فعلی در دو اندازه‌ی نمایشگر ۱۰.۶ و ۱۲ اینچ موجود است؛ اما مدل کوچک‌تر گلکسی بوک ۲ هنوز تاییدیه‌ی سازمان‌های یادشده را دریافت نکرده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ اصلا دست به ساخت مدلی کوچک‌تر از تبلت ویندوزی نسل بعد خود نزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات