مایکروسافت فردا از سرفیس اقتصادی خود رونمایی می‌کند

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توییت جدید حساب Microsoft Surface، نشان از برنامه‌ی مایکروسافت برای رونمایی دستگاهی جدید از خانواده‌ی سرفیس دارد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که حساب کاربری مایکروسافت سرفیس در توییتر با پست جدید خود نشان می‌دهد که ردموندی‌ها، فردا از دستگاهی جدید رونمایی خواهند کرد. توییت جدید مایکروسافت با عنوان «مرحله‌ی بعدی برای سرفیس چه خواهد بود؟» به‌همراه تصویری مرموز منتشر شده است. این تصویر محصولات فعلی خانواده‌ی سرفیس را نشان می‌دهد و روی نمایشگر تمام آن‌ها به تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) و ساعت ۶ صبح اشاره شده است.

گفته می‌شود که مایکروسافت تبلت جدیدی را از خانواده‌ی سرفیس با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلار برای رقابت بهتر با تبلت‌های آیپد اپل و کروم‌بوک‌های گوگل روانه‌ی بازار خواهد کرد. پیش‌تر دستگاه رمزآلودی از سری سرفیس گواهی FCC را دریافت کرده بود، شایعات حکایت از آن دارند که تبلت جدید مایکروسافت از نمایشگری ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۸۰۰ پیکسل و پردازنده‌ی پنتیوم گلد اینتل بهره خواهد برد.

سرفیس

تصویر منتشرشده در حساب توییتر سرفیس

ظاهرا نسخه‌ی پایه‌ی تبلت اقتصادی مایکروسافت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد؛ اما نسخه‌ی دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز موجود خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که تبلت جدید مایکروسافت در دو نسخه‌ی LTE نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس باشد.

شایعات حکایت از آن دارند که تبلت جدید مایکروسافت با نام «Surface Go» شناخته خواهد شد، برخی نیز مدعی هستند که این تبلت از روز جمعه‌ی این هفته در فروشگاه مایکروسافت به نمایش در خواهد آمد. تیزر جدید مایکروسافت در کنار اسناد FCC نشان می‌دهند که فردا اطلاعات بیش‌تری را درباره‌ی محصول جدید ردموندی‌ها به‌دست خواهیم آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات