iOS 12 به عرضه‌ی آیپد جدید با سنسور فیس آیدی اشاره می‌کند

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه‌دهنده‌ای با بررسی کدهای iOS 12 به شواهدی برخورده است که به عرضه‌ی نسل جدید آیپد‌های اپل با سنسور فیس آیدی اشاره می‌کند.
تبلیغات

توسعه‌‌دهنده‌ای با نام Steven Troughton Smith، امروز تصاویر جدیدی از iOS 12 منتشر کرده که از عرضه‌ی آیپد‌ی جدید با سنسور فیس آیدی حکایت می‌کند.

این توسعه‌دهنده با بررسی کدهای بخش AvatarKit که برای استفاده از انیموجی‌ها از آن استفاده می‌شود، از پیاده‌سازی آن برای آیپد‌های اپل خبر داده است. این ویژگی فعلاً در اختیار دارندگان آیفون ۱۰ قرار دارد؛ اما با توجه به تصاویر، می‌توان انتظار وجود آن در آیپد‌های جدید را داشت.

انیموجی / Animoji

توسعه‌دهنده یادشده در حساب توییتر خود گفته است:

AvatarKit به آیپد خواهد آمد؛ اگرچه همچنان به دوربین TrueDepth برای ردیابی حرکات صورت نیاز است؛ اما این می‌تواند به آیپدی با فیس‌ آیدی اشاره داشته باشد.

اولین نشانه‌ در iOS 12 که به‌ عرضه‌ی آیپدی جدید با ظاهری نو و ساختاری شبیه به آیفون ۱۰ اشاره می‌کرد، ژست‌های حرکتی جدید برای آیپد بودند که شباهت بسیاری به آیفون ۱۰ داشتند؛ از این‌ رو انتظار می‌رود که در نسل آتی تبلت‌های اپل شاهد استفاده از طراحی‌ای باشیم که با بریدگی صفحه‌نمایش همراه است و به‌جای استفاده از دکمه‌ی مرسوم هوم، از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

برخی از گمانه‌زنی‌ها از عرضه‌ی آیپد پرو جدیدی حکایت می‌کند که برای سال جاری در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود در این نسل شاهد حاشیه‌های نازک‌تر، پردازنده‌ی سریع‌تر و دوربینی با پشتیبانی از فیس آیدی باشیم.

رندر آیپد

پیش‌تر سایت تایوانی Economic Daily News نیز به عرضه‌ی آیپد پروی جدید با صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی اشاره کرده بود که این امر بدون افزایش سایز کلی دستگاه محقق شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید که کوپرتینویی‌ها چه نقشه‌ای برای نسل جدید تبلت‌های خود در سر دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات