تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی IdeaPad Yoga در دو نسخه اینتل و ARM در ۵ آبان ماه عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
لنوو تبلت ویندوز ۸‌ای ThinPad Tablet 2 را معرفی کرد اما این کمپانی چینی در حال تولید و آماده سازی محصولات دیگر مبتنی بر این سیستم‌عامل نیز است.
تبلیغات

در بین این محصولات تبلت / لپ‌ تاپ لنوو IdeaPad Yoga که در نمایشگاه CES امسال معرفی شد، وجود خواهد داشت. یوگا شبیه لپ‌تاپ‌های معمولی به نظر می‌رسد اما اگر آن‌را بچرخانید به یک تبلت تمام عیار بدل می‌گردد. یوگا قرار است در ۵ آبان (۲۶ اکتبر) و در دو نسخه ARM و اینتل عرضه شود.

براساس گزارش ABCNews، این تبلت / لپ‌تاپ هیبریدی قرار است در دو نسخه اینتل با Windows 8 Pro و پردازنده ARM Nvidia Tegra با Windows RT عرضه شود. نسخه ARM این دستگاه طول عمر باتری دوبرابر نسبت به نسخه اینتل خواهد داشت.

همانطور که مطلع هستید نسخه نهایی ویندوز ۸ در ۵ آبان‌ماه منتشر خواهد شد و براساس وعده‌ای که مایکروسافت نیز پیش‌تر داده بود در همین روز تعداد زیادی از محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل از جمله تبلت سرفیس خود مایکروسافت (نسخه ARM) وارد بازار خواهند شد.

مایکروسافت سه نسخه مختلف از ویندوز ۸ را عرضه خواهد کرد، Windows RT برای پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM که بیشتر در تبلت‌ها و ابزارهای کم مصرف استفاده خواهد شد و نسخه‌های Windows 8 و Windows 8 Pro که برای پردازنده‌های x86 اینتل و AMD بکار گرفته خواهند شد.

جزئیات کامل به همراه گالری تصاویر مربوط به تبلت / لپ‌تاپ هیبریدی IdeaPad Yoga را در مقاله «CES 2012: لنوو با ترکیب تبلت و لپ تاپ، IdeaPad Yoga را ساخته است» مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات