سونی احتمالا به‌زودی تبلت‌ ۸ و ۱۰ اینچی عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی احتمالا در حال آماده‌ شدن برای رونمایی از دو تبلت ۸ و ۱۰ اینچی در تابستان پیش رو است.
تبلیغات

بر طبق گزارش‌های جدید، سونی قصد دارد در تابستان، تبلت اندروید جدید معرفی کند. با توجه به کد منبع اپلیکیشن دوربین، به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده‌سازی برای رونمایی از تبلت‌های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی است. در کد منبع این اپلیکیشن، ارجاعاتی به این تبلت و نسخه‌های ۸ و ۱۰ اینچی آن مشاهده می‌شود.

ممکن است شایعه‌ای را به یاد داشته باشید که به معرفی شد اکسپریا ایکس‌زد ۲ پرو در تابستان اشاره داشت؛ ممکن است سونی هر سه دستگاه را در تابستان پیش رو معرفی کند. اکسپریا ایکس‌زد ۲ پرو، پرچم‌دار جدید سونی و از گوشی‌های هوشمند تازه معرفی‌شده‌ی سونی اکسپریا ایکس‌زد ۲ و اکسپریا ایکس‌زد ۲ کامپکت قدرت‌مندتر خواهد بود. انتظار می‌رود که اکسپریا ایکس‌زد ۲ پرو به ۶ گیگابایت رم، حاشیه‌های نازک و نمایشگر 4K مجهز شود. شایان ذکر است که تبلت‌های سونی احتمالا با برند اکسپریا ایکس‌زد ۲ عرضه خواهند شد؛ بنابراین سونی ممکن است نام اکسپریا ایکس‌زد ۲ تبلت را برای آن‌ها انتخاب کند. سونی از سال ۲۰۱۵ تاکنون تبلت جدیدی تولید نکرده است. آخرین تبلت سونی اکسپریا زد ۴ بود که در مارس ۲۰۱۵ تولید شد و دستگاهی کامل و قانع‌کننده با ویژگی‌هایی فوق‌العاده در زمان خود محسوب می‌شد. سونی تبلت خود را با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌‌و‌غبار ارائه کرد؛ قابلیتی که تبلت‌ها در آن زمان از آن پشتیبانی نمی‌کردند. این دستگاه با طراحی بسیار زیبا و پیشرو، از فلز و شیشه ساخته شده بود.

تبلت‌های جدید سونی احتمالا با مشخصاتی مشابه اکسپریا زد ۴ معرفی خواهند شد؛ اما باتری و نمایشگر تبلت ۱۰ اینچی بزرگ‌تر خواهد بود. پردازنده‌های تبلت‌های ۸ و ۱۰ اینچی سونی، احتمالا اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود. بدنه‌ی این دو دستگاه ممکن است از جنس شیشه و فلز باشد و در دو مدل 4G LTE و Wi-Fi عرضه شوند. اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک در زومیت منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره تبلت‌های جدید سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات