تبلت ویندوز ۸ لنوو با نام ThinkPad Tablet 2 کاربران اهل کسب و کار را هدف قرار داده است

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در نمایشگاه کامپیوتکس تایپه نمونه اولیه از تبلت ویندوز ۸ خود را به نمایش گذاشته بود. اما حالا اسنادی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد لنوو با تبلت ویندوز ۸ خود کاربران اهل کسب و کار را هدف قرار داده است. Tablet 2 مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای Intel Clover Trail  و صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است. مشخصات کامل فنی این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

Thinkpad Tablet 2 لنوو مجهز به ۲ گیگابایت حافظه RAM، حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن 1,366x768 پیکسل است. ضخامت این تبلت نیز ۹.۸ میلی‌متر است.

lenovoslides

در اسناد منتشر شده ذکر گردیده که لنوو به دلیل وجود اپ‌استور اپل قادر به رقابت در بازار کاربران معمولی نیست و به همین دلیل کاربران حرفه‌ای و شرکتی را هدف قرار داده است.

از دیگر قابلیت‌های مهم این تبلت می‌توان به پشتیبانی از NFC، ورودی قلم دیجیتال، اثر انگشت‌خوان و یک داک کی‌برد اشاره کرد. Thinkpad Tablet 2 همچنین از شبکه LTE / HSPA+ نیز پشتیبانی می‌کند.

lenovokeyboardpen

با توجه به اینکه تبلت Thinkpad Tablet 2 به تازگی استاندارد FCC را نیز پشت سر گذاشته، انتظار می‌رود در زمان عرضه نسخه نهای ویندوز ۸ شاهد ورود این تبلت ویندوزی نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات