اطلاعات تبلت اکسپریا سونی به بیرون درز کرد: پردازنده ۴ هسته‌ای، کی‌برد مشابه سرفیس و قیمت ۴۴۹ دلار

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
خبرگزاری آلمانی Mobiflip، اطلاعات مربوط به جانشین Tablet S سونی را از یکی از اسلایدهای داخلی این شرکت بدست آورده است. براساس این گزارش تبلت جدید سونی سبکتر، نازکتر و قوی‌تر از Tablet S خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تبلت با نام تجاری "Xperia Sony Tablet" وارد بازار شود. سونی، سخت‌افزار و قابلیت‌های این تبلت را ارتقاء داده است. تبلت اکسپریا سونی دارای پردازنده ۴ هسته‌ای، سیستم‌عامل اندروید و بدنه آلومینومی است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

تبلت جدید سونی مجهز به پردازنده Tagra 3، اندروید نسخه 4 یا بالاتر، 16 یا 32 و یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است و از شبکه نسل سوم 3G پشتیبانی می‌کند. این تبلت دارای باتری بزرگتر 6,000 میلی آمپر ساعتی است که برای 10 ساعت وب گردی و مرور اینترنت در شبکه WiFi کفایت می‌کند. براساس اطلاعات به بیرون درز کرده، تبلت Xperia نزدیک به 8.8 میلیمتر قطر دارد و بدنه آلومینیومی آن نیز ضدآب است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند تبلت اکسپریا نسبت به تبلت قبلی این شرکت، 42 درصد نازک تر خواهد بود.

اطلاعات جالب دیگری که از این اسلایدها بدست آمده، مربوط به لوازم جانبی این تبلت است. که از این جمله می‌توان به کاور با صفحه کلید که شباهت قابل توجهی به کاور تبلت Surface مایکروسافت دارد، اشاره کرد. البته دیدگاه سونی در مورد لوازم جانبی تا حدی با مایکروسافت متفاوت است، و به نظر می‌رسد که این کاور کاملا دور تبلت را در بر می‌گیرد. این کاور  پشت تبلت تا شده و نقش پایه را ایفا می‌کند، در واقع این پوشش جدید، ترکیبی از اسمارت کاور اپل و کاور سرفیس مایکروسافت است.

اسلایدی با تیتر " قیمت پیشنهادی و آزمایشی " قیمت کاور به همراه صفحه کلید را 99.99 دلار اعلام نموده است. قیمت خود تبلت نیز 449 دلار برای مدل 16 گیگابایت، 549 دلار برای مدل 32 گیگابایت و 649 دلار برای مدل 64 گیگابایت پیشنهاد شده که از مدل‌های معادل آیپد، 50 دلار ارزان تر است.

اطلاعات مربوط به لوازم جانبی دیگر نیز در این اسلایدها وجود داشته است که از آن میان می‌توان به: یک کاور بدون صفحه کلید با قیمت 59.99 دلار و یک کاور سطح بالاتر با قیمت 79.99 دلار، یک پایه به همراه پورت داک با قیمت 99.99 دلار، یک پایه ساده به قیمت 24.99 دلار و یک پایه به همراه اسپیکر و پورت داک به قیمت 119.99 دلار، اشاره کرد.

موردی که در اسلایدها وجود ندارد تاریخ انتشار تبلت و لوازم جانبی آن است. البته با وجود عمر یک ساله تبلت‌ها، دور از انتظار نیست که در 3 ماهه سوم سال 2012 شاهد عرضه این محصول باشیم چرا که تبلت قبلی سونی نیز در همین زمان وارد بازار شد.

به نظر شما در این بازار اشباع شده، چنین تبلتی چگونه می‌تواند رقابت کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات