مشخصات تبلت ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو سامسونگ فاش شد

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی‌های تولیدکننده‌ی تبلت‌ها، نسخه‌ای از محصولات خود را تحت عنوان تبلت‌های آسپزخانه‌ای روانه‌ی بازار می‌کنند که از جمله‌ی آن می‌توان نسخه‌ی آشپزخانه‌ای تبلت زد سونی و وان تاچ Xess آلکاتل اشاره کرد. سامسونگ نیز درصدد عرضه‌ی محصولی در این حوزه با نام گلکسی ویو (Galaxy View) است.
تبلیغات

اخیرا شایعاتی در خصوص تبلت گلکسی ویو سامسونگ منتشر شده بود، حال فروشگاهی اینترنتی با نام Adorma اقدام به پیش فروش این تبلت کرده است.

مشخصات فنی این تبلت شایعات پیشین مطرح شده درباره این محصول را تایید می‌کند. از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت بزرگ باید به صفحه‌ی نمایش ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۱۲۰ پیکسل در هر اینچ است. سامسونگ از یک تراشه‌ی اکسینوس ۷۵۸۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز در گلکسی ویو استفاده می‌کند. نکته‌ی جالب توجه در مورد اطلاعاتی که وب‌سایت پیش فروش کننده در مورد این تبلت ارائه می‌کند، استفاده از نام Carmen2 برای تراشه به کار رفته در آن است.

همچنبن باید به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی سلفی با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. گلکسی ویو از وجود دوربین پشتی بی‌بهره است.

GalaxyView 1

گلکسی ویو از امکانات ارتباطی نظیر ارتباط چهار کاناله 3G و ارتباط LTE‌ از نوع Cat 6 پشتیبانی می‌کند. همچنین نسخه‌ی وای-فای این تبلت نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. در هر دو نسخه، از استاندارد بی‌سیم 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به وجود سنسور جی پی اس نیز اشاره کرد.

سامسونگ از یک باتری با ظرفیت ۵٫۷۰۰ میلی آمپرساعت بهره می‌برد. کره‌ای‌ها مدعی‌اند که باتری این تبلت قادر است تا ۸.۵ ساعت پخش مداوم ویدیو را پشتیبانی کند. اطلاعاتی در رابطه با استند این تبلت ارائه نشده است.

سامسونگ در پی آن است تا با عرضه‌ی این محصول به بازار، خلا موجود بین تبلت‌های این کمپانی و تلویزیون‌های هوشمندش را پر کند. این تبلت هم اکنون با قیمت ۵۹۹ دلار برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات