سرفیس پرو 4 مایکروسافت در مقابل آیپد پرو اپل و پیکسل سی گوگل

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام انتظارات به پایان رسید و ردموندی‌ها در شبی به یاد ماندنی علاوه بر گوشی‌های پرچمدار و سرفیس‌بوک از نسل جدید تبلت‌ خود یعنی سرفیس پرو 4 نیز رونمایی کرد که بی‌تردید یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های بازار است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مقایسه‌ای اجمالی میان سرفیس پرو 4 و رقبای سرسختش داشته باشیم.
تبلیغات

 بعد از سرفیس پرو 3 و جذب اقبال عمومی این محصول جذاب در بین کاربران و کارشناسان، کمپانی‌های مشهوری چون اپل و گوگل دست به کار شدند و با الهام از فرمول موفق ردموندی‌ها، به ترتیب تبلت‌های زیبا و قدرتمند آیپد پرو و پیکسل سی را معرفی کردند که برای رقابت مستقیم با محصولات سری سرفیس مایکروسافت وارد بازار می‌شوند. اما مایکروسافت یک بار دیگر امشب و در جریان رویداد اختصاصی خود نشان داد همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به نظر می‌رسد یک بار دیگر مایکروسافت تلاش کرده تا به رقبای خود پاسخ درخوری بدهد و توانایی‌های خود را به رخ آنها بکشد. البته هر کدام از این محصولات بر اساس اکوسیستم انحصاری خود کار می‌کنند و می‌توانند بازار هدف مجزایی داشته باشند. ولی با توجه به اینکه کاربران قطعا نسبت به این سه رقیب سرسخت با دید سختگیرانه و شاید سردرگم نگاه کنند، در ادامه می‌توانید جدول مقایسه‌ی سرفیس پرو 4 مایکروسافت را در کنار آیپد پرو اپل و پیکسل سی گوگل ملاحظه کنید.

surfacepro44
surfacepro444
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات