تبلت 7 اینچی Nexus 7، محصول مشترک 199 دلاری اسوس و گوگل [Google I/O]

چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در پوشش زنده کنفرانس Google I/O مشاهده کردید، گوگل تبلت 199 دلاری خود را معرفی کرد. این تبلت‌ که محصول مشترک اسوس و گوگل است، مجهز به نمایشگر 7 اینچی و سیستم‌عامل  Android 4.1 Jelly Bean و همچنین پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 به همراه پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته‌ای GeForce است. در ادامه اطلاعات بیشتر این تبلت گوگلی را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. قیمت مدل 8 گیگابایتی این دستگاه 199$ دلار و قیمت مدل 16 گیگابایتی آن 249$ دلار است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پردازنده Tegra 3 چهار هسته‌ای و صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن 1200x800 پیکسل اشاره کرد.

دوربین این تبلت، 1.2 مگاپیکسل و حافظه RAM آن نیز 1 گیگابایت می‌باشد. قدرت باتری Nexus 7 معادل 4,325mAh است و قادر است ۹ ساعت فیلم پشت‌سرهم پخش کند.

جنس بدنه محکم به نظر می‌رسد و در ساخت آن از مواد پلاستیکی و نوار‌های فلزی استفاده شده، در عین حال وزن Nexus 7 بسیار کم و حدود ۳۴۵ گرم است. دکمه‌های پاور و صدا سمت راست دستگاه نصب شده‌اند.

جک هدفون نیز در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته است. با وجود اینکه نور محیط اطراف ما برای بررسی محصول بسیار زیاد بود، اما باز هم نمایشگر IPS براق دستگاه برای ما مشکلی ایجاد نمی کند.

هیچ برنامه‌ای مربوط به عکس‌ها در این دستگاه نصب نشده است. مرورگر پیشفرض دستگاه نیز کروم می‌باشد.  اینها همه اطلاعاتی بودند که در یک بررسی سطحی در نشست Google IO بدست آمدند. منتظر اطلاعات بیشتر از Nexus 7 در زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات