تبلت ۱۸.۴ اینچی Galaxy View سامسونگ رویت شد

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در کنفرانس معرفی Gear S2 خود اشاره‌ای به تبلت Galaxy view کرد. حالا به نظر می‌رسد این تبلت غول پیکر تاییده‌ی بلوتوث را دریافت کرده است. در ادامه همراه زومیت باشید تا اطلاعات مربوط به تبلت ۱۸ اینچی سامسونگ را مرور کنیم.
تبلیغات

تبلت Galaxy View با نام مدل SM-T670 در اداره‌ی Bluetooth SIG ثبت شده است. اطلاعات مربوط به این تبلت پیش‌تر نیز با همین نام مدل فاش شده بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در باره‌ی کم و کیف تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ در دست نیست و تنها می‌دانیم که این تبلت با نام Galaxy View شناخته می‌شود و ابعاد بسیار بزرگی دارد.

از جمله مشخصات فنی منتسب به گلکسی ویو می توان به صفحه‌نمایش از نوع TFT LCD با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Exynos 7580 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که تبلت غول پیکر سامسونگ از یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و اندروید ۵.۱ نیز بر روی آن نصب شده است.

اگر این مشخصات فنی درست باشند با یک تبلت نه چندان قدرتمند روبرو هستیم که احتملا برای بازار میانی عرضه خواهد شد. باتری کم ظرفیت این دستگاه نیز احتمالا نشان دهنده‌ی آن است که تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ ضخامت کمی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات