وال استریت ژورنال: آمازون یک تبلت ۵۰ دلاری عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش وال استریت ژورنال آمازون در آستانه‌ی تعطیلات سال نوی میلادی تبلتی را روانه‌ی بازار خواهد کرد که اصلی‌ترین ویژگی آن، قیمت ۵۰ دلاری این تبلت خواهد بود.
تبلیغات

براساس گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، آمازون درصدد عرضه‌ی یک تبلت جدید در آستانه‌ی سال نوی میلادی است که قیمت تعیین شده برای آن در حدود ۵۰ دلار است. آخرین تبلت آمازون یا همان فایر اچ دی ۶ با داشتن برچسب قیمت ۱۱۴ دلاری قیمتی بیش از دو برابر تبلت جدید خواهد شد. باید دید که آمازون از چه سخت‌افزاری برای تبلت خود استفاده کرده که قیمت را تا این حد پایین آورده است. در حال حاضر آمارون بالاجبار قیمت کیندل و تبلت فایر را در محدوده‌ی ۱۰۰ دلار حفظ کرده است، چراکه قیمت تمام شده‌ی سخت‌افزار مورد نیاز این تبلت‌ها نزدیک به ۱۰۰ دلار است. با توجه به قیمت پایین این تبلت باید در انتظار محصولی باشیم که از نظر مشخصات سخت‌افزاری نظیر رزولوشن صفحه‌ی نمایش یا عمرباتری چندان حرفی برای گفتن ندارد.

براساس گزارش وال استریت ژورنال این تبلت در حدود ۱.۲ سانتی متر بزرگ‌تر از آیفون ۶ پلاس خواهد بود، اما با توجه به اینکه آمازون این محصول را در قالب تبلت روانه‌ی بازار می‌کند، خبری از امکان برقراری مکالمات صوتی نخواهد بود. این تبلت را باید یکی از سه محصول خانواده‌ی فایر خواند که امسال توسط  آمازون روانه‌ی بازار خواهد شد. دو تبلت دیگر آمازون شامل نمونه‌ی ۸ و ۱۰ اینچی می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده آمازون همچنین برنامه‌ای نیز برای تولید یک تبلت ۱۴ اینچی داشته که به دلیل عدم موفقیت فایرفون تولید این تبلت را فعلا کنار گذاشته است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که آزمایشگاه طراحی محصولات آمازون پروژه‌های جالب دیگری را نیز نظیر پروژکتور و استایلوس هوشمند در دست طراحی دارد که فعلا آن‌ها را کنار گذاشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات