سامسونگ تبلت ۱۸.۴ اینچی خود را به اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در مورد تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ در زومیت خواندید. طبق گزارشات رسانه‌های کره جنوبی، سامسونگ به تازگی جلساتی را با اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی برای معرفی تبلت ۱۸.۴ اینچی خود برگزار کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر جلسات سامسونگ با اپراتورهای مطرح کره جنوبی صحت داشته باشد می‌توانیم نتیجه بگیریم که در حال حاضر اپراتورهایی مثل SK Telecom، KT  و +LG U  با تبلت ۱۸.۴ اینچی این شرکت آشنا شده‌اند. طبق شنیده‌ها، این تبلت بزرگ در سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ به تولید انبوه خواهد رسید.

طبق شایعات قبلی که در محافل خبری منتشر شده‌اند، تبلت SM-T670 که به نام Tahoe کدگذاری شده، یک تبلت مجهز به اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی است. این تبلت دارای نمایشگر TFT LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده‌ی میان رده ۶۴ بیتی اکسینوس ۷۵۸۰ با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD‌ تا ۱۲۸ گیگابایت است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت بزرگ، باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلوی این تبلت تعبیه شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک تبلت ۱۸.۴ اینچی چه ابعادی خواهد داشت. ابعاد این تبلت ۴۵۱.۸ در ۲۷۵.۸ در ۱۱.۹ میلی‌متر است.

طبق گزارشات این گونه تبلت‌ها در استفاده‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. همچنین با گسترش تقاضای تماشای ویدیوها در نمایشگرهای  بزرگ‌تر، شاید شاهد فروش این تبلت به مشتریان عادی هم باشیم.

از آنجا که فروش تبلت‌ها به دلایل مختلف از جمله عرضه‌ی فبلت‌های باکیفیت با کاهش مواجه شده است، بسیاری از تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید تبلت‌های بزرگ‌تر از حد معمول بین محصولات خود با فبلت‌های موجود در بازار تمایز ایجاد کنند. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این استراتژی جواب خواهد داد یا خیر. نظر شما در مورد تولید تبلت‌های با سایز بسیار بزرگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات