سری ۵ سامسونگ، PC هیبریدی مجهز به ویندوز ۸ با قابلیت تبدیل شدن به تبلت [Computex 2012]

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
به هرکجای نمایشگاه Computex تایوان که سر بزنید حداقل به یک محصول تبدیل‌شدنی بر می‌خورید، غرفه سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. کامپیوتر هیبریدی سری ۵ سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸ است و قادر است از حالت لپ‌تاپ به تبلت تغییر شکل دهد. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط به این کامپیوتر ۱۱ اینچی که Hybrid PC نام‌گذاری شده است را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

Hybrid PC سری ۵ سامسونگ دارای یک نمایشگر چندلمسی ۱۱ اینچی می‌باشد. سامسونگ ادعا می‌کند طول عمر باتری این محصول ۱۰ ساعت و دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت است.  این کامپیوتر هیبریدی سامسونگ شباهت زیادی به ترنسفورمرهای اسوس دارد.

Hybrid PC از قلم دیجیتال S-Pen پشتیبانی می‌کند و نرم‌افزارهایی که برروی Galaxy Note تولید شده‌اند برای این تبلت نیز منتشر خواهند شد.

Hybrid PC مجهز به پردازنده x86 اینتل است یعنی نسخه ویندوز ۸ معمولی برروی آن نصب می‌شود نه نسخه Windows RT که برای ابزارهای مبتنی بر معماری ARM تولید شده‌اند. سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت تبدیل شدنی اعلام نکرده و حتی اجازه کار کردن با آن را نیز به هیچ‌کس نمی‌دهد و بازدیدکنندگان تنها می‌توانند از پشت شیشه این محصول را مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات