مایکروسافت نسل جدید سرفیس پرو را در دو اندازه روانه‌ی بازار می‌کند

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
بنابر اخبار منتشر شده از چرخه‌ی تولید محصولات تایوان، مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی دو تبلت سرفیس پرو را با صفحه‌ی نمایش بزرگ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط دیجی‌تایمز که برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابع موجود در چرخه‌ی تولید است، مایکروسافت دو نسخه از تبلت سرفیس را با صفحه‌ی نمایش بزرگ تا انتهای سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که یکی از این تبلت‌ها با صفحه‌ی نمایش ۱۲ اینچی و دیگری با صفحه‌ی نمایش ۱۳ یا ۱۴ اینچی روانه‌ی بازار می‌شود.

با توجه به اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش تبلت‌های مورد نظر، انتظار می‌رود این تبلت‌ها برای جایگزین شدن با لپ‌تاپ‌ها که هدف اصلی عرضه‌ی سری سرفیس پرو است، روانه‌ی بازار شوند. یکی از مواردی که چنین احتمالی را تقویت می‌کند، سایز صفحه‌ی نمایش این محصولات است. معمولا تبلت‌های غیر پرو به همراه صفحه‌ی نمایش کوچک‌تری روانه‌ی بازار می‌شوند.

در گزارش جدید، اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این محصول ارائه نشده است. براساس شنیده‌های پیشین، نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت به همراه پردازنده‌ی اسکای‌لیک i3/i5/i7 اینتل و ظرفیت‌های متفاوت اس اس دی و حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار خواهند شد.

سرفیس پرو 3 از جمله‌ی گجت‌هایی است که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده و به عنوان یک گجت قدرتمند شناخته شد. حال باید دید که پس از عرضه‌ی آیپد پرو، نسل جدید سرفیس پرو چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات