نتایج بنچمارک منتسب به تبلت نکسوس 8 فاش شد

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
در ماه‌های اخیر اخبار متعددی در خصوص هر دو نسخه‌ی گوشی هوشمند نکسوس که قرار است در پاییز ۲۰۱۵ معرفی شود، منتشر شده، اما تا امروز خبری از تبلت نکسوس نبود. ساعاتی پیش نتایج بنچمارک منتسب به نکسوس ۸ منتشر شد که نشان از احتمال معرفی این محصول در کنار گوشی‌های نکسوس دارد.
تبلیغات

 انتشار نتایج بنچمارک منتسب به نکسوس ۸ گوگل نشان از این دارد که احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی نسل جدیدی از تبلت سری نکسوس به همراه گوشی‌های هوشمند این سری خواهیم بود. براساس نتایج منتشر شده نکسوس ۸ از وجود اندروید آبنبات چوبی ۵.۱.۱ بهره می‌برد، در حالی که انتظار می‌رود محصولات سری جدید نکسوس به همراه اندروید ۶.۰ مارشمالو روانه‌ی بازار شود.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی مربوط به این تبلت می‌توان به تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتزی در کنار صفحه‌نمایش ۸ اینچی اشاره کرد. در حال حاضر نسل اول و دوم نکسوس ۷ ساخت ایسوس، نکسوس ۹ ساخت اچ‌تی‌سی و نکسوس ۱۰ که ساخت سامسونگ است به عنوان تبلت‌های سری نکسوس به فروش می‌رسند.

NexusBench

با توجه به بکارگیری تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز به نظر می‌رسد نکسوس ۸ از پردازنده‌ی ساخت مدیاتک بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که کدامیک از تولیدکنندگان وظیفه‌ی ساخت این تبلت را بر عهده خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات