ال جی جی پد 2 ده اینچی را معرفی کرد

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش ال‌جی با قراردادن جی پد II با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی در وب سایت خود این تبلت جدید را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد نسخه‌ی بزرگ‌تر این تبلت نیز معرفی شده، چراکه ال‌جی نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی این تبلت را رسما معرفی کرده است.
تبلیغات

ال‌جی امروز رسما نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی نسل جدید تبلت جی پد را معرفی کرد. صفحه‌ی نمایش ۱۰.۱ اینچی جی پد جدید با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این تبلت می‌توان به بکارگیری نور آبی در روشنایی صفحه‌ی نمایش اشاره کرد که باعث بالا رفتن خوانایی متون در این تبلت می‌شود. همچنین باید به امکان قرار دادن پنجره‌ی دو اپلیکیشن متفاوت در کنار یکدیگر اشاره کرد. سایر ویژگی‌های این تبلت شامل +QuickMemo می‌شود که امکان ایجاد و ذخیره‌ی یادداشت‌ها از هر نقطه‌ای را برای کاربر مهیا می‌کند.

 از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲.۲۶ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اسلات میکرو SD و دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی اشاره کرد. ظرفیت باتری مورد استفاده ۷٫۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. ال‌جی در تبلت ۱۰.۱ اینچی خود از اندروید ۵.۱.۱ بهره می‌برد که البته با رابط کاربری ال‌جی همراه شده است.

برخلاف نسخه‌ی ۸ اینچی، جی پد ۲ با صفحه‌ی نمایش ۱۰ اینچی از وجود پورت USB بی بهره‌ است و کره‌ای‌ها به تعبیه پورت میکرو USB در آن اکتفا کرده‌اند.

ال‌جی اعلام کرده که این تبلت را در دو نسخه‌ی بی‌سیم و LTE در بازار‌های کلیدی نظیر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا روانه‌ی بازار خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در  خصوص قیمت این تبلت مشخص نشده و انتظار می‌رود ال‌جی نسل جدید جی پدهای خود را در جریان برگزاری IFA 2015 به معرض نمایش بگذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات