تصاویر مربوط به تبلت فوق باریک VIDAA Mirror Tablet هایسنس منتشر شد

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی چینی هایسنس علاوه بر تولید لوازم خانگی در صنعت گوشی‌های موبایل و تبلت نیز فعال است و به تازگی تصاویری از تبلت جدید این شرکت به نام ویدا میرور تبلت منتشر شده که تنها 3.4 میلی‌متر ضخامت دارد و نسبت نمایشگر به کل بدنه در آن، 90 درصد است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تبلت ویدا میرور هایسنس که تصاویر واقعی آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد از یک طراحی بسیار ساده و باریک بهره می‌برد که نمایشگر 7 اینچی آن 90 درصد بدنه‌ی 8.5 اینچی‌اش را پوشش می‌دهد. این تبلت به یک نمایشگر عریض با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل مجهز شده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تنها حاشیه یک طرف آن 1 اینچ است که این طراحی کمی عجیب به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد این مقدار حاشیه نشان می‌دهد که برخی از قطعات اصلی دستگاه در این سمت قرار گرفته است. ضمن اینکه در مواقع استفاده افقی از تبلت کمک می‌کند تا دستگاه بهتر در دست قرار گیرد و کار با آن ساده‌تر شود.

hisense vidaa mirror tablet handson 02
hisense vidaa mirror tablet handson 04

پشت تبلت ویدا میرور هایسنس به جای طراحی تخت یا لبه‌های منحنی مرسوم در تبلت‌های دیگر، به یک بدنه‌ی با طراحی نرم و پخ‌دار مجهز شده است. در این قسمت دکمه پاور و اسپیکرهای استریوی تبلت قرار می‌گیرد. در قسمت برآمده‌ی زیر دستگاه نیز می‌توانیم پورت USB را به عنوان تنها خروجی این تبلت 3.4 میلی‌متری با وزن 280 گرم مشاهده کنیم.

hisense vidaa mirror tablet handson 05
hisense vidaa mirror tablet handson 07

هایسنس برای ویدا میرور تبلت از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای RK3288، رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت فضای داخلی، ارتباطات وای‌فای و بلوتوث و سیستم عامل اندروید 5.0 بهره گرفته است و قیمت آن در فروشگاه Jingdong Mall برابر 1799 یوآن حدود 280 دلار در نظر گرفته شده است.

hisense vidaa mirror tablet handson 09
hisense vidaa mirror tablet handson 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات