آیپد پرو پاییز عرضه می‌شود؛ شارپ و فاکس‌کان تامین قطعات را آغاز کردند

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا بالاخره شایعات مربوط به آیپد پرو قرار است به حقیقت تبدیل شوند و تولیدکنندگان آسیایی تولید قطعات مورد نیاز برای تولید ۵ میلیون دستگاه آیپد پرو ۱۳ اینچی را شروع کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 ظاهرا این بار شارپ است که تولید و تامین صفحه نمایش مورد نیاز در آیپد پرو را برعهده دارد. فاکس‌کان نیز وظیفه‌ی تولید پنل لمسی و لمینیت کردن آن بر روی نمایشگر را برعهده گرفته است.

براساس گزارش دیجی‌تامیز - رسانه‌ی نزدیک به تولیدکنندگان آسیایی، اپل دستور تولید ۴ تا ۵ میلیون دستگاه آیپد پرو را داده است. براساس این گزارش قرار است پاییز، آیپد پرو وارد بازار شود.

براساس آنچه شایعه شده، آیپد پرو به صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی مجهز خواهد شد. برای حفظ استاندارد رتینا احتمالا اپل از رزولوشن بالاتری برای تبلت بزرگ خود استفاده خواهد کرد.

مینگ چی - تحلیل گر نام آشنای KGI پیش‌بینی کرده که آیپد پرو به همراه قلم استایلوس جدید عرضه می‌شود و همچنین از فناوری فورس‌تاچ پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری میزان فشار وارده به صفحه نمایش را محاسبه می‌کند و از آن می‌توان برای پشتیبانی بهتر از قلم‌های دیجیتال نیز بهره برد.

براساس آنچه شایعه شده، رزولوشن آیپد پرو برابر ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل خواهد بود که نسبت به رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ در آیپد ایر ۲ یک ارتقاء بسیار خوب محسوب می‌شود.

انتظار داریم اپل ماه آینده در ۹ سپتامبر از آیفون جدید خود رونمایی کند. برخی بر این باورند که رونمایی از آیپدهای جدید نیز در همین کنفرانس انجام می‌شود.

نظر شما در باره‌ی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات