سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 را معرفی کرد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از انتشار شایعات مختلف، سرانجام سامسونگ ساخت گلکسی تب اکتیو ۲ را تایید کرد.
تبلیغات

گلکسی تب اکتیو ۲ که چند هفته‌ی پیش در بنچمارک‌ها ظاهر شد و از طرفی اوایل این هفته به‌طور سهوی جزئیاتی در رابطه با آن به بیرون درز کرد، در نهایت معرفی شد. جالب است بدانید که این تبلت چند روز پیش در اروپا برای فروش گذاشته شده بود. این تبلت جدید که طبق اعلام سامسونگ قرار است از ماه اکتبر ۲۰۱۷ در برخی خرده‌فروشی‌ها در دسترس طرفداران قرار گیرد، نمایشگری ۸ اینچی دارد و از یک طراحی مشتری‌محور که از افراد حرفه‌ای الهام‌ گرفته‌شده است، بهره‌ می‌برد. گلکسی تب اکتیو ۲ می‌تواند در قسمت‌های مختلف یک کسب‌و‌کار و به خصوص در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. 

این تبلت به سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نوقا تجهیز شده است و ظاهری زمخت و عجیب‌ دارد. به‌علاوه بهتر است بدانید که سامسونگ در گلکسی تب اکتیو ۲ از یک پردازنده‌ی دوساله‌ی میان‌رده و یک باتری نه‌چندان تحسین‌برانگیز، استفاده کرده است.

امروزه در بازار، گوشی‌های متعددی دیده می‌شوند که ظرفیت باتری‌شان مرز ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت را نیز رد می‌کند؛ از طرفی دیگر، تراشه‌ی هشت هسته‌ای Exynos 7870 بیشتر به خاطر به‌کاررفتن در دستگاه‌های نه‌چندان قدرتمندی نظیر گلکسی جی ۷ (مدل ۲۰۱۶) و گلکسی تب اِی ۱۰.۱ (مدل ۲۰۱۶) شناخته شده است.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2

البته بهتر است نیمه‌ی پُر لیوان را هم ببینیم؛ اگر شما این دستگاه را تهیه کردید و از شارژدهی باتری آن ناراضی بودید، به‌راحتی می‌توانید آن را با یک باتری قدرتمندتر جایگزین کنید. گلکسی تب اکتیو ۲ با داشتن گواهینامه‌ی IP68 می‌تواند در برابر آب مقاوم باشد. به‌علاوه بهتر است بدانید که این دستگاه به لطف داشتن گواهینامه‌ی MIL-STD-810 در برابر فشار بیش‌از حد، درجه حرارت بالا و سقوط از ارتفاع، مقاوم است. مجموعه‌ی این ویژگی‌ها با ۳ گیگابایت رم کامل می‌شود.

نمایشگر ۸ اینچی WXGA TFT این دستگاه رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که ممکن است برای عده‌ی کثیری از کاربران راضی‌کننده نباشد؛ با این حال مخاطبانی که سامسونگ با گلکسی تب اکتیو ۲ آن‌ها را هدف گرفته، ممکن است به مواردی مثل کار کردن با دست‌کش یا مقاومت در برابر رطوبت، بیشتر از رزولوشن نمایشگر اهمیت بدهند. سامسونگ در این تبلت جدید از دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی (به ترتیب دوربین‌های اصلی و سلفی) استفاده کرده است. طبق اظهارات سامسونگ، این دستگاه از اتصال LTE، حسگر اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره و البته همان قلم S Pen که آن را با پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۸ عرضه شده بود، پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ موفق شده است تا به لطف همکاری با IBM ،Gamber-Johnson ،Komatac ،Otterbox ،iKey و دیگر شرکت‌های برجسته‌ی این صنعت، در گلکسی تب اکتیو ۲ از ویژگی‌هایی نظیر نرم‌افزار مدیریت دارایی، حفاظت در برابر انفجار و بارکُد اسکنرهای قابل‌حمل استفاده کند. به‌علاوه گفته شده است که تب اکتیو ۲ دارای یک دست‌بند نگه‌دارنده‌ی مخصوص است و می‌تواند باعث بهره‌وری بیشتر آن در محل کار شود. تاکنون صحبتی در مورد قیمت این تبلت به میان نیامده است؛ با این حال می‌دانیم که قیمت مدل پایه‌ی آن در آفریقا، اروپا و آسیا قرار است ۵۰۰ یورو باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات