اچ پی Pro Tablet 608 را برای متخصصان معرفی کرد

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی در کنار بروزرسانی نرم‌افزار مدیریت ابزار‌های خود، تبلت جدیدی را نیز با نام Pro Tablet 608 که یک تبلت ویندوزی است برای کسب و کارها و مشتریان تجاری معرفی کرد.
تبلیغات

اچ‌پی تبلت جدید ویندوزی خود را با عنوان Pro Tablet 608 برای استفاده توسط کسب و کار‌ها و مشتریان تجاری معرفی کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت می‌توان به صفحه‌ی نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536  و نسبت تصویر 4 به 3 اشاره کرد.

اچ‌پی این محصول را برای متخصصانی تولید کرده که در پی استفاده از راهکارهای موبایل هستند. اچ‌پی معتقد است که بازار از چنین محصولی پشتیبانی خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی، 83 درصد از مدیران ارشد اطلاعات کمپانی‌ها یا در حال اجرای برنامه‌هایی به منظور استفاده از راهکارهای موبایل هستند یا برای انجام چنین راهکارهایی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ابعاد این تبلت ویندوزی 137 در 208 در 8.3 میلی متر است. درون این تبلت پردازنده‌ی اینتل اتم در کنار اسلات میکرو SD با پشتیبانی تا ظرفیت 2 ترابایت قرار گرفته است. همچنین باید به تعبیه پورت USB نسخه‌ی C‌نیز اشاره کرد.

اچ‌پی در کنار تبلت خود، لوازم جانبی متعددی را نیز برای افزایش بهره‌وری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به داک پورتابل با داشتن پورت‌های مختلفی چون پورت مانیتور، HDMI، USB و RJ45 اشاره کرد. تبلت را می‌توان در زمان اتصال به داک نیز شارژ کرد. براساس اطلاعات ارائه شده سایز این داک به اندازه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

یکی دیگر از لوازم جانبی که مطمئناً برای مشتریان تجاری بسیار کاربردی خواهد بود، کیبورد است. همچون کیبورد مورد استفاده در سرفیس پرو مایکروسافت، این کیبورد نیز محلی را برای قرار گرفتن قلم در اختیار دارد. ضمناً قاب محافظ مقاومی نیز برای حفاظت این تبلت در برابر ضربات پیش‌بینی نشده است.

این محصول از میانه‌های جولای (اواخر تیر) با قیمت 479 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر این تبلت با ویندوز 8.1 همراهی می‌شود که البته با ارائه‌ی نسخه‌ی رسمی ویندوز 10، این تبلت به آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت به روز خواهد شد.

اچ‌پی همچنین Touchpoint Manager Suite را نیز بروزرسانی کرده است. با استفاده از این بروزرسانی متخصصان قادر خواهند بود تا بصورت ریموت به سایر دستگاه‌های موبایل متصل شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات