کدهای iOS 9 نشان می‌دهد آیپد پرو اپل با نمایشگر 2048 در 2732 پیکسل عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
امروز خبری منتشر شد که به کمک iOS 9، اندازه کیبورد آیپد پرو (پلاس) اپل نیز بزرگتر خواهد شد. حالا یکی از توسعه‌دهندگان چینی بر مبنای سورس کدهای iOS 9 فاش کرده است که نمایشگر تبلت جدید اپل دارای رزولوشن 2048 در 2732 پیکسل خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیپد پرو نام تبلت اپل است که از اواخر سال 2013 میلادی روی آن کار می‌کند و گفته می‌شود نمایشگر آن از نسخه‌های فعلی آیپد بزرگتر خواهد بود. حالا که چند روزی است از انتشار سیستم عامل جدید iOS 9 برای توسعه‌دهندگان می‌گذرد، یک توسعه‌دهنده چینی با استفاده از کدهای این سیستم عامل فاش کرده است که احتمالا نمایشگر تبلت جدید اپل به رزولوشن 2048 در 2732 پیکسل مجهز خواهد شد.

با اینکه کد منبع آی‌او‌اس 9 به نمایشگری با رزولوشن 2014 در 1366 پیکسل، ولی هیراکو وانگ مدعی شده است چون اپل از سیستم بزرگ‌کردن مقیاس نمایشگر استفاده می‌کند، اینکه آیپد پرو با نمایش 2048 در 2732 پیکسل عرضه شود زیاد خواهد بود. اگر این ادعا دقیق باشد و واقعا آیپد پرو با توجه به شایعات قبلی دارای نمایشگر 12.9 اینچی باشد، آن وقت تراکم آن 267 پیکسل در اینچ می‌شود که با تراکم پیکسلی آیپد ایر 2 برابر است. این تشابه چگالی پیکسل می‌تواند به این معنا باشد که اپلیکیشن‌های طراحی شده برای آیپد ایر به راحتی روی نمایشگر بزرگتر آیپد پرو اجرا خواهند شد.

سال گذشته، شایعاتی به گوش می‌رسید که اپل در حال بررسی شرایط بازار برای آمادگی پذیرش آیپد بزرگتر است. از زمانی که اپل قابلیت مالتی‌تسکینگ (چندوظیفه‌ای) iOS 9 را فقط برای آیپد معرفی کرد، یک بار دیگر شایعات پیرامون آیپد پرو با نمایشگر بزرگتر قوت گرفته است. به نظر می‌رسد احتمال معرفی آیپد پرو در سال جاری زیاد است ولی هنوز هیچ چیزی از سوی اپل به صورت رسمی تایید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات