اولین تصاویر رسانه‌ای تبلت ZenPad جدید ایسوس با نمایشگر 4 به 3 منتشر شد

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه کامپیوتکس تایوان هفته آینده برگزار می‌شود و یکی از محصولاتی که انتظار معرفی آن را داریم سری جدید تبلت‌های زن‌پد ایسوس مجهز به پردازنده اینتل است. تصاویر جدیدی از این تبلت‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد مانند دستگاه‌های اپل، سامسونگ و ایسر به نمایشگری با نسبت 4 به 3 مجهز شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به جز نسبت تصویر 4 به 3 از تصاویر منتشر شده تبلت‌هایی که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شوند می‌توانیم به حاشیه زیاد بالا و پایین نمایشگر اشاره کنیم که شاید خوب باشد و شاید هم نگه‌داشتن زن‌پد جدید را برای شما دشوار کند. به نظر می‌رسد این تبلت دارای دو مدل باشد که نسخه‌ی 7 اینچی آن به یک نمایشگر با رزولوشن 600 در 1024 پیکسل و مدل 8 اینچی به نمایشگری با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل مجهز شود. براساس این تصاویر احتمال می‌رود مدل‌های مختلف دارای ظرفیت حافظه‌ی داخلی متفاوت باشند که البته امکان استفاده از شیار کارت حافظه‌ی خارجی نیز وجود دارد. شایعاتی نیز وجود دارد که از عرضه نسخه سیم‌کارت‌خور این تبلت‌ها خبر می‌دهد.

Asus-ZenPad-front-278x420

این عکس‌ها نشان می‌دهد تبلت‌های زن‌پد جدید ایسوس از اسپیکر جلو بهره خواهند برد که باعث می‌شود تجربه تماشای ویدیوها لذت‌بخش‌تر شود. به نظر می‌رسد پشت این تبلت‌ها از پلاستیک نرم ساخته شده باشد که لبه‌های آن را نوار چرمی یا مشابه چرم فرا گرفته است. اینکه دقیقا جنس و طرح این پشت زن‌پد جدید چه خواهد بود، موضوعی است که به زودی متوجه می‌شویم.

Asus-ZenPad-Rear-279x420

البته هنوز درباره قیمت یا دیگر جزئیات تبلت‌های زن‌پد جدید ایسوس اطلاعاتی منتشر نشده است و اگر یک هفته دیگر صبر کنیم، در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان همه چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات