تبلت‌های Galaxy Tab A سامسونگ بزودی روانه‌ی بازار جهانی می‌شوند

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی گوشی‌های پرچمدار امسال، سامسونگ خود را برای رونمایی از تبلت‌های جدیدش آماده می‌کند. البته این تبلت‌ها به آن اندازه که ممکن است انتظار داشته باشید بالارده نیستند. سامسونگ تصمیم دارد بزودی از تبلت‌های 8 و 9.7 اینچی سری Galaxy Tab A در ایالات متحده پرده بردارد.
تبلیغات

 تبلت‌های سری A سامسونگ در حقیقت گجت‌هایی ارزان قیمت هستند که با نسبت تصویر 4:3 مشابه آیپد، فضای مرور و مطالعه‌ی بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هیچ‌یک از این دو مدل جدید قرار نیست با پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی خود چندان قدرتمند باشند. رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها 1024 در 768 خواهد بود. دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو نیز تبلت‌های جدید سری A سامسونگ را همراهی خواهند کرد.

این دو تبلت نیز علاوه بر برخورداری از مجموعه نرم‌افزارهای سامسونگ، مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های متعلق به مایکروسافت را نیز به همراه خواهند داشت. گزینه‌های موجود برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود که بسته به مدل در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. Tab A در تاریخ 1 مارس وارد بازار ایالات متحده خواهد شد که در حال حاضر قیمت 230 دلار برای مدل 8 اینچی و 300 دلار برای مدل 9.7 اینچی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این سامسونگ یک نسخه‌ی ویژه از این تبلت را نیز که به قلم معروف S Pen مجهز خواهد بود با قیمت 350 دلار در تاریخ 17 می روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات