فایل راهنمای گلکسی تب A8.0 مدل 2017، وجود دستیار بیکسبی را تأیید می‌کند

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فایل راهنمای گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷، حاکی از حضور دستیار دیجیتال بیکسبی در این تبلت است.
تبلیغات

مدتی است که شاهد انتشار گزارش‌هایی در مورد مدل ۲۰۱۷ تبلت گلکسی تب A 8.0 هستیم. سامسونگ از مدتی قبل کار روی نسل جدید گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ را آغاز کرده است. این تبلت هفته‌ی گذشته تأییدیه‌ی رگولاتوری چین موسوم به تِنا را دریافت کرد و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این محصول در کشور چین نیز عرضه خواهد شد. 

گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ یک محصول پایین‌رده خواهد بود. این تبلت از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۷ بهره می‌برد که فرکانس کاری آن روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. در کنار این چیپ‌ست، سامسونگ از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این محصول همچنین به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. نکته‌ی قابل توجهی در مشخصات فنی تبلت مورد اشاره دیده نمی‌شود. این تبلت اخیرا در وب‌سایت‌های بنچمارک‌ نیز رؤیت شده است. در لیست مشخصاتی که توسط بنچمارک‌ها فاش شده، سیستم‌ عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷.۰ نوقا است که رابط کاربری جدید سامسونگ یو‌ایکس روی آن اعمال شده است. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که با خرید گلکسی تب A 8.0 امسال سامسونگ، از رابط کاربری مشابه گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بهره ببرند.

حال فایل راهنمای کاربری تبلت مورد بحث به‌صورت آنلاین منتشر شده است. این فایل راهنما تأیید می‌کند که تبلت جدید سامسونگ به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی مجهز خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که فقط برخی از ویژگی‌های بیکسبی از جمله بیکسبی هوم و نه بیکسبی وویس، در این محصول ارائه خواهد شد. بیکسبی هوم، در واقع رابط کاربری مبتنی بر کارت‌های متنی سامسونگ است که آن را در دستیار شخصی جدید خود قرار داده است.

فایل راهنمای کاربری گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ همچنین این موضوع را تأیید می‌کند که یک مدل از این محصول با شبکه‌های 4G سازگار خواهد بود. تبلت مورد اشاره احتمالا در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین، یعنی هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد. افزون بر این محصول، ظاهرا سامسونگ در رویداد یادشده از یک ساعت هوشمند جدید نیز رونمایی خواهد کرد. 

در زیر می‌توانید تصاویری از فایل راهنمای کاربری تبلت مورد بحث را مشاهده کنید.

گلکسی تب. ش ۸.۰ ۲۰۱۷

نظر شما در مورد این تبلت جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات