بررسی نسل جدید تبلت اپل، New iPad به همراه تصاویر و مشخصات فنی آن

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امشب اپل تبلت جدید خود را که پیش تر با نام های iPad HD و iPad 3 شناخته می‌شد New iPad نامید و آن را به همراه مشخصات استثناییش معرفی کرد. به گفته تیم کوک مدیرعامل اپل، New iPad مجهز به بهترین نمایشگر ابزارهای موبایل در دنیاست و رزولوشن بالاتر از Full HD دارد. New iPad محهز به پردازنده گرافیکی قدرتمند 4 هسته‌ای است. گالری تصاویر تبلت جدید اپل را به همراه مشخصات فنی آن در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

صفحه‌نمایش 9.7 اینچی New iPad دارای رزولوشن 2048x1536 پیکسل است که تا به امروز در هیچ ابزار موبایلی مشاهده نشده است. از طرفی پردازش تصویر در این رزولوشن نیز کار هر پردازنده ای نیست. اپل تراشه A5X که دارای 4 هسته گرافیکی است را در دل New iPad جای داده است. بازی ها روی New iPad بسیار روان و جذاب اجرا می‌شوند.

دوربین 5 مگاپیکسلی New iPad قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 1080p است.

مدیرعامل اپل در کنفرانس امروز این شرکت اعلام کرد که بیش از 200 هزار نرم افزار بهینه شده برای صفحه بزرگ iPad وجود دارد و این را راز موفقیت iOS اپل و برتری آن نسبت به تبلت های اندرویدی مانند گلکسی های سامسونگ دانست. جزئیات کامل کنفرانس اپل را به همراه انبوهی از تصاویر مرتبط با آن در این مقاله مشاهده کنید.

از نظر فیزیکی و ابعاد تبلت جدید اپل یعنی New iPad شباهت بسیار زیادی به iPad 2 دارد و تنها کمی باریکتر به نظر می‌رسد. در واقع طراحی New iPad تفاوت چندانی با نسخه های قبلی نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات