مشخصات فنی منتسب به تبلت جدید اچ‌تی‌سی: نمایشگر 8.9 اینچی، دوربین 16 مگاپیکسلی

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
در تاریخ 8 آوریل، اچ‌تی‌سی رویداد خبری خود را برگزار خواهد کرد که طی آن ممکن است با تعدادی دستگاه جدید از جمله وان ام9 پلاس، وان E9، وان E9 پلاس و یک تبلت جدید روبرو شویم. مورد آخر اندکی تازگی دارد و به تازگی در شایعات بدست آمده به وجود آن اشاره شده است.
تبلیغات

 بر اساس گزارش‌های جدید بدست آمده، تبلت جدید اچ‌تی‌سی به یک صفحه‌نمایش 8.9 اینچی با رزولوشن 1530 در 2048 مجهز خواهد بود. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Allwinner H8 با فرکانس کاری 2.2GHz که بر اساس فرایند 28 نانومتری تولید شده، نیروی پردازشی مورد نیاز دستگاه را فراهم خواهد کرد. واحد پردازش گرافیکی PowerVR SGX544 در سیستم روی یک چیپ در کنار این پردازشگر قرار گرفته و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی نیز، 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.

hut

این تبلت از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود بهره خواهد برد و بخش جلویی نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. گفته می‌شود تبلت جدید اچ‌تی‌سی تنها 7.88 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که البته فضای کافی برای جای گرفتن یک باتری 6700mAh در دل آن فراهم است. اندروید 5 آبنبات چوبی بستر نرم‌افزاری دستگاه را عهده‌دار بوده و رابط کاربری سنس 7 اچ‌تی‌سی بر روی آن قرار گرفته است.

همانطور که انتظار می‌رود، اسپیکرهای بوم‌ساوند در این تبلت نیز حضور دارند. افزون بر این، دو مدل مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته شده که مدل اول هم‌اکنون با نام HTC T1H Wi-Fi شناخته می‌شود؛ همانطور که مشخص است این مدل تنها از ارتباط وای‌فای بهره خواهد برد. مدل دوم نیز HTC T1H LTE است که قادر به پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی 4G LTE خواهد بود.

گفته می‌شود هر دو مدل از ماه می در دسترس خواهند بود و قیمت‌گذاری آن‌ها در سطحی پایین‌تر از رقبا صورت خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات