مشخصات فنی تبلت‌های سری Tab A سامسونگ فاش شد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ هم‌اکنون در حال کار روی چندین خط جدید از تبلت‌های خود است. تبلت‌های جدید سامسونگ در سری محصولات تب و نوت قرار می‌گیرند. امروز اطلاعاتی از سری Tab A تبلت‌های جدید این کمپانی کره‌ای فاش شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نام دو تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب A  و گلکسی تب A Plus است. در حالی که اولین تبلت مشخصاتی در رده محصولات میان رده خواهد داشت، اما A Plus با اینکه جزئی از سری نوت تبلت‌های سامسونگ نیست، به احتمال زیاد از قلم S Pen نیز برخوردار خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید آخرین تبلت سری تب با نام گلکسی Tab Active نیز همراه با قلم پلاستیکی C Pen عرضه شد.

دو تبلت گلکسی تب A و A Plus هر دو در دو اندازه متفاوت ۸ و ۹.۷ اینچ معرفی و عرضه خواهند شد. تفاوت‌های این دو مدل در بخش مشخصات فنی تنها برخورداری تب A Plus از قلم S Pen و حافظه رم بیشتر است (۲ گیگابایت رم در گلکسی تب A Plus در مقابل ۱.۵ گیگابایت رم در گلکسی تب A). باقی مشخصاتی که این دو تبلت در نسخه‌ی ۸ اینچی با یکدیگر مشترک هستند شامل پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، رزولوشن نمایشگر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسل در عقب و ۲ مگاپیکسل در جلو، حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایت، باتری به ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت می‌شود. 

البته تبلت‌های ۹.۷ اینچی جدید سامسونگ به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده APQ8016 کوالکام با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز مجهز خواهند شد.

تبلت‌های جدید کمپانی کره‌ای در سری A با باریکی ۷.۴ میلی‌متری و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE عرضه خواهند شد. اما نظر شما درباره دو مدل جدید تبلت‌های سامسونگ از سری A چیست؟ آیا مجهز شدن تبلت‌های غیر از سری نوت به قلم S Pen کار درستی از جانب سامسونگ است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات