۲ میلیون تبلت سرفیس در سه ماهه آخر ۲۰۱۴ به فروش رفته است

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش موسسه Canalys که وظیفه تحلیل وضعیت بازار محصولات را برعهده دارد، مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۲ میلیون تبلت سرفیس به فروش رسانده است. این تعداد شامل تبلت سرفیس RT نیز می‌شود که تولید آن چندی پیش خاتمه پیدا کرد.
تبلیغات

Canalys یکی از محدود شرکت هایی محقق در امر تعداد سرفیس‌های فروش رفته مایکروسافت است. این شرکت درباره آمار جدید خود گفته: «دستگاه‌های تحت برند مایکروسافت با کمک فروش در حال رشد سرفیس پرو ۳ توانسته‌اند تا یک سوم فروش تبلت‌های ویندوزی را از آن خود کنند.» 

به نظر می‌رسد سرفیس پرو ۳ مایکروسافت دوران خوبی را می‌گذارند و موفقیتی در زمینه فروش تبلت‌های ویندوزی را برای مایکروسافت باعث شده است.

تحلیلگران این موسسه در مصاحبه‌ای با موضوع مقدار فروش تبلت‌های مایکروسافت می‌گویند: «آن‌ها {مایکروسافت} قدم صحیحی با ساخت سومین نسل {سرفیس پرو} برداشته‌اند، مقداری زمان می‌برد تا مصرف‌کنندگان راضی به استفاده و خرید بشوند اما مایکروسافت بر بازاریابی بیشتر این محصول تاکید بسیار خواهد کرد.»

سرفیس پرو ۳ به صورت یک تبلت به فروش می‌رسد اما کیبورد مخصوصی که مایکروسافت برای آن ساخته نیز به صورت جداگانه قابل خرید است. با داشتن این کیبورد مخصوص، تبلت ویندوزی ردموندی‌ها تبدیل به یک لپ‌تاپ تمام عیار می‌شود. سرفیس‌پرو در سه ماهه آخر ۲۰۱۴ سه برابر بیشتر از سرفیس پرو ۲ به فروش رفته و آمار‌ها نشان از صعود فروش این محصول در مقایسه به سه ماهه مشابه سال قبل آن می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات