آئودی تبلت زیبایی را همراه با خودروی Q7 ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
آئودی را باید یکی از خودروسازانی خواند که تعامل خوبی با فناوری‌های رایانه‌ای دارد. این کمپانی در نمایشگاه CES امسال در کنار معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ی خودروسازی، محصولات الکترونیک جالبی را نیز معرفی کرد. یکی از این محصولات تبلتی است که همراه با آئودی Q7 ارائه می‌شود.
تبلیغات

 آئودی تبلت خود را سال گذشته نیز به نمایشگاه CES معرفی کرده، اما جزئیات زیادی را از آن ارائه نکرد.امسال این کمپانی دوباره تبلت خود را به CES آورده بود. هرچند این تبلت از تراشه‌ی تگرا ۴ بهره می‌برد، اما نکته‌ی اصلی که این تبلت را متمایز می‌کند، نه مشخصات فنی، بلکه زیبایی این محصول است. با توجه به اینکه آئودی در اصل یک خودروساز است، انتظار نمی‌رود تبلت این کمپانی از نظر مشخصات فنی یارای رقابت با محصولات رده بالای بازار را داشته باشد، اما با در دست گرفتن این تبلت نمی‌توان از زیبایی آن چشم‌پوشی کرد. برای مثال از جمله‌ی ویژگی‌های این تبلت باید به صفحه‌ی مات آن اشاره کرد که برای خنثی کردن تکان‌های کوچک خودرو در حال حرکت بهبود یافته است. آئودی صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این تبلت را برای اینکه در زمان تصادف در اثر برخورد با ناحیه‌ سر سرنشینان چند تکه نشود، مقاوم شده است. آئودی قاب این محصول را با استفاده از آلومینیوم تراش خورده‌ی زیبایی ساخته که در گوشه‌ها دارای یک انحنا است. همچنین لبه‌ها نیز بسیار صاف طراحی شده‌اند. هرچند این تبلت وزن زیادی دارد، اما با نگاه به Q7 می‌توان دلیل این سنگین بودن را منطقی خواند.

آئودی این تبلت را برای سرگرمی سرنشینان پشت خودرو توسعه داده است، اما در عین حال می‌توان با استفاده از آن بسیاری از قابلیت‌ها خودرو را کنترل کرد. سرنشینان خودرو می‌توانند مسیر در حال حرکت خودرو را با استفاده از این تبلت مشاهده کرده و حتی با انتخاب مسیر جدید آن را با یک کلیک از طریق بی‌سیم به نمایشگر کنسول میانی انتقال دهد. کنترل موسیقی در حال پخش، اطلاع از سرعت و وضعیت فنی خودرو مواردی است که سرنشینان می‌توانند از آن مطلع شوند. این تبلت از وجود یک پورت سریال، میکرو USB و جک هدفون به عنوان رابط‌های ارتباطی بهره می‌برد. نظر شما در خصوص این تبلت چیست؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات