سینتیک کامپنیون 2، تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز واکوم معرفی شد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۳ بود که شرکت Wacom دو تبلت‌ با پایه‌های ایستا و قلم مخصوص رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اندروید و دیگری ویندوز ۸ را بر روی خود اجرا داشت. در آن زمان مدل دوم با قیمت ۱۴۹۹ دلار به بازار عرضه شد. اما حالا در سال ۲۰۱۵ این شرکت با امکانات بیشتر قصد دارد تبلت جدید خود را با ۲۰۰ دلار قیمت پایین‌تر عرضه کند.
تبلیغات

درست شبیه به نسل‌های قبل، تبلت Cintiq Companion 2 زمانی که شما در خانه مشغول به کار هستید، با قلم خود می‌تواند به کمکتان بیاید و حتی با اپلیکیشن مخصوص Wacom Connect به کامپیوتر رومیزی ویندوزی شما یا مک متصل شود.

این تبلت ویندوزی جدید از واکوم به راحتی فتوشاپ و دیگر برنامه‌های مخصوص دسکتاپ ویندوز را اجرا می‌کند. نمایشگر این محصول ۱۳.۳ اینچی است و از رزولوشن بالای QHD برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است. این تبلت نیز همچون نسل پیشین خود ویژگی‌های مفید ExpressKeys، قابلیت‌های اختصاصی قلم و ژست‌های حرکتی لمسی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات Cintiq Companion 2 می‌توان به دوربین پشتی ۸ و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی، باتری با دوام ۴.۵ ساعت، ویندوز ۸.۱، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت SSD، پردازنده Core i3 اینتل با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Intel HD 4400 و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

مدل‌های با جزییات سخت‌افزاری بیشتر این تبلت هیبریدی با قیمت‌های بالاتر عرضه خواهند شد که در پیشرفته‌ترین مدل این تبلت، یعنی نسخه Premium، مشخصاتی همچون ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، پردازنده Core i 7 اینتل با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Intel Iris 6100 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم به کار رفته است. این مدل ۲۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات