توشیبا از تبلت ویندوزی Encore 2 Write و اولترابوک اداری Portage Z20t رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت توشیبا در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015، از تبلت ویندوزی قدرتمند Encore 2 Write و اولترابوک Portage Z20t با هدف مصارف اداری رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

توشیبا تبلت Encore 2 Write را در دو سایز ۸ و ۱۰.۱ اینچی معرفی کرده که از قلم دیجیتایزر با تکنولوژی Wacom TruFeel بهره می‌برند. این قلم‌ها در کنار اپلیکیشن‌های اختصاصی توشیبا برای نوت برداری و ویرایش عکس کاربردهای فراوان و جالبی دارد.

از مشخصات سخت‌افزاری این تبلت‌ها می‌توان به پردازشگر اینتل اتم، ۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و طول عمر ۱۱ ساعته‌ی باتری اشاره کرد. هر دو مدل ۲۱ دی ‌ماه سال جاری با دو قیمت ۳۴۹ دلار برای مدل ۸ اینچ و ۳۹۹ دلار برای مدل ۱۰ اینچ به بازار عرضه می‌شوند. این قیمت‌ها با یک سال حق استفاده از آفیس ۳۶۵ محاسبه شده است.

همچنین توشیبا در کنار معرفی تبلت‌های جدید خود، از اولترابوک Portege Z20t با هدف مصارف اداری رونمایی کرد. این اولترابوک ۱۲.۵ اینچی دارای صفحه نمایش 1080p است و پردازشگر مرکزی آن از نوع اینتل Core M خواهد بود. همچنین این اولترابوک صفحه‌ی نمایش لمسی دارد و قابلیت استفاده از قلم دیجیتایز روی آن امکان‌پذیر است. Portage Z20t در ماه جاری به صورت مستقیم توسط توشیبا و تعدادی از خرده فروشی‌های معتبر با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

Toshiba Port g  Z20t  1.0

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات