تبلت Project Fiona، لذت بازی های پرگرافیک PC را در تبلت تجربه کنید

جمعه ۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ریزر تبلت مفهومی جدیدی را با نام Project Fiona به نمایش درآورد که پردازنده x86 اینتل و ویندوز 7 دارد و قادر به اجرای بازی های PC است.
تبلیغات

دو قابلیتی که این تبلت را از دیگران متمایز می کند، قدرت یک PC و امکان اجراهای بازی های سنگین کامپیوتری در تبلت است و مورد دوم وجود دو کنترلر فیزیکی بسیار خاص و مخصوص بازی است که در دو طرف تبلت جای گرفته اند.

اگر در تصویر قابل تشخیص نیست بهتر است بدانید که این کنترلر های فیزیکی به تبلت چسبیده اند و قابل جدا شدن نیستند. فضای خالی بین کنترلر ها و تبلت نیز برای جای گرفتن دستان کاربر تعبیه شده اند. کنترل های فیزیکی دارای استیک های آنالوگ در دو طرف و چهار دکمه می باشند.

از آنجایی که امکان آزمایش این تبلت از نزدیک وجود نداشته و Razer آن را در پشت شیشه قرار داده بود، امکان آزمایش قدرت سخت افزاری Project Fiona میسر نشد. اما ریزر ادعا کرده که این تبلت مجهز به پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل خواهد بود. اما از آنجایی که این شرکت صحبتی از GPU این دستکاه نکرد، این تصور در ذهن ما شکل گرفت که شاید Project Fiona با نسل جدید پردازنده های اینتل Ivy Bridge که مجهز به GPU داخلی قوی تری نسبت به پردازنده های Sandy Bridge می باشند، عرضه شود.

صفحه نمایش لمسی 10 اینچ این تبلت، رزولوشن 1280x800 پیکسل دارد. از دیگر امکانات Project Fiona می توان به خروجی صدای 7.1 دالبی، شبکه بی سیم Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد.

از آنجای که Project Fiona مجهز به سیستم عامل ویندوز 7 است، اگر سخت افزار قوی نیز داشته باشد اجرای تمام بازی های PC برروی آن براحتی انجام خواهد شد. سخن گوی ریزر در CES اعلام کرد که بازی های جدید مانند The Elder Scrolls V:Skyrim به راحتی برروی این تبلت اجرا می شود. Razer زمان دقیقی برای ورود این محصول به بازار اعلام نکرده است اما برآورد می شود که Project Fiona در اواخر سال 2012 و یا اوایل 2013 وارد بازار جهانی شود.

منبع: SlashGear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات